duminică, 29 octombrie 2023

Decor de halloween


Mult timp nu am luat în seamă sărbătoarea de Halloween, zicând că nu e ceva ce ar trebui să sărbătorim noi, dar în timp, influențată de cerințele școlare, de abundența de idei de craft și/sau culinare care îmi apar pe social media, încet încet m-am lăsat cucerită și eu de decorurile specifice.  Nu sunt multe dar... îmi place foarte mult să văd acest portocaliu al dovleacului că îmi decorează casa, iar combinația cu negru pare chiar minunată. 

 


 

 



10 comentarii:

  1. Hihi - ce tare! Si mie imi place combinatia portocaliu-negru. In plus, am invatat ceva citind despre Japonia - poti sa adaptezi anumite sarbatori foarte bine... fara sa faci exact, sau sa sarbatoresti exact acel lucru - ce vreau sa spun este ca ne putem folosi si de ocazii gen H au Sf V ca sa ne „jucam”, sa decoram si sa ne simtim bine. De ce nu?
    Imi place cum ai decorat :D.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai pus punctul pe i. Practic eu nu țin această sărbatoare, doar am adoptat-o și adaptat-o la ceea ce-mi place mie: decor și craft.

      Ștergere
  2. Inca nu m-am lasat cucerita de sarbatoare. Si in afara dovlecilor pe care ii prefer in placinta,
    este o alta perioada de cumparaturi. Am vazut destule obiecte cam horror. Chiar nu ma potrivesc cu asa ceva. Insa asa cum ai decorat este simpatic. Mie imi ajunge ceea ce am facut pentru jocul nostru...
    Seara buna, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestiile horor nu-mi plac. Nu agreeaz nici cranii, nici zombii. Urăsc de se poate mâ
      ncarea care imită degete tăiate, chiar azi am vazut un bostan care părea că varsă...dezgustător. |dar îmi plac decorurile cu dovleci. Am și eu doi puși pe mobilă, doi adevărați și unul afară pe verandă. Mi-ar plăcea să pot crea un decor de toamna cu paie, dovleci mulți, o sperietoare, etc... O să o fac eu cândva și pe asta.

      Ștergere
  3. Nu e o sărbătoare ,,de-a noastră", nu știu dacă o înțelegem, dar noi ne adaptăm, o adaptăm, o transformăm în ceva... Nici eu nu agreez chestiunile înfricoșătoare, dar îmi plac dovlecii, felinarele din dovleci, costumele de carnaval (cele haioase).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam așa și eu, doar ce e cummva mai „soft”, nu lucrurile horor.

      Ștergere
  4. Dar ai chiar mult decor! Imi plac cel mai mult sticlele si ghirlanda cu fantome. Decorul horror nu prea il gust, dar dovlecii sunt frumosi, de ce nu? Iar fantomele... cine s-a uitat la Casper stie ca pot fi si prietenoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da Gasper mi-a plăcut dintotdeauna. Am vrut să-mi fac eu ghirlandă de fantomițe, am găsit o metodă, nu e grea, dar nu am găsit timpul necesar de data asta. Mă mulțumesc cu decorurile asta momentan.

      Ștergere
  5. Suuuper decorata a fost casuta voastra! ❤ Mie-mi plac si fantomele, si vampirii, si mastile "de speriat", vrajitoarele cu "bube" pe nas (nu-mi plac chestiile cu matze pe afara, cu voma, creier "lichid" si alte scarbosenii de gen, dar figurile despre care se presupune ca "baga spaima in om" ma distreaza - e adevarat: nu le-as folosi ca decor). 😊
    Imi plac liliecii de numa'! (si cei reali, si decoratiunile) ❤ In cazul paianjenilor prefer decoratiunile. 😊
    Decoratiunile din prima foto sunt tare gingase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă mai am decorul. Fix de halloween am fost plecată în vacanță așa că nu am avut timp să mă bucur de el. Cred că îl mai las câteva zile.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!