luni, 9 octombrie 2023

Cel mai bun prieten al omului -Citate favorite (36)

 


Cea mai mare temere a câinilor este că nu te vei întoarce după ce ieși pe ușă fără ei.

Uneori, cel mai bun medicament este un câine care crede că iubirea lui te poate vindeca.


Cu bani poți cumpăra un câine bun, dar numai iubirea va face ca el să dea din coadă.


Câinele nu știe să trădeze, dar este expert în iubire. Omul a uitat să iubească, dar e expert în trădare.


Un câine îți provoacă durere doar atunci când moare!

Bătrânețea înseamnă să ajungi la concluzia că nu vei mai putea niciodată să deții câinii pe care ți-i dorești.


Sursă foto, și citate
Postarea participă la ”Jocul de luni” 
ce constă în redarea unor Citate favorite
joc găzduit acum de Suzana.

6 comentarii:

  1. Experienta mi-a dovedit ca nu toti cainii iubesc orice jigodie de om... 😊 Am scris pe blog povestea unui "caine lup", si mai stiu cateva povesti auzite de la cei care le-au aflat in mod direct - intre acestea, povestea unui caine Boxer care a fugit de acasa din cauza tratamentului pe care-l primea. Apoi... chiar daca nu fug cainii de acasa 😊 poate ca nu iubesc "jigodiile", dar... nu stiu ca-si pot gasi adapost in alta parte. Noh! M-a apucat filosofia! 😃
    Toate citatele sunt emotionante - de poze nu mai zic! Citatul cu batranetea e tare, tare trist... In ultimul an am auzit deja doua persoane care nu mai vor sa "ia" caine din cauza de varsta, de teama sa nu ajunga cainele pe strazi in caz ca ei... :-( O fosta profesoara, in varsta tare, care locuieste in cartier cu noi are o catelusa (talie mare) batranica, si plateste pe cineva sa plimbe catelusa; profa are probleme cu echilibrul, de cateva luni, si ii e frica sa mai iasa singura pe-afara (iese foarte rar si insotita).
    Sa fiti sanatosi! Si sa aveti langa voi multi, multi ani pe cei doi frumusei - Bella si Nero - care sa va intampine dand din coada! 💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți dau dreptate în ceea ce zici. Eu nu m-am gândit la acel citat din punctul de vedere al unui câine Un om poate să iubească animalele, sa fie bun cu un cține și totuși să fie o „jigodie” în relațiile interumane, în alte domenii. O jigodie de sef de ex. În felul acesta am văzut eu acel citat.
      Trist asta cu oamenii în vărstă. Le-ar prinde bine un astfel de suflet lângă ei, dar au și dreptate că după ce ei s-ar duce, oare ar adopta cineva câatelul lor?
      Multă sănătate și la voi.

      Ștergere
  2. Ohh. Doamne cand ieseam pe usa fara el ce lamentari si ce drama era pe Dodo. Am avut o perioada de vreo 3 luni cand am lucrat la Bucuresti (cam asa.. poate mai mult.... nici nu mai stiu). Numaram zilele pana sambata ...:))). Si duminica spre luni nici puteam sa dorm prea bine...Primul lucru cum ajungeam la Bucuresti era sa sun acasa si sa mi-l puna pe speaker :))))).
    Dar sa vezi acnd coboram la izvorul de aici din spate ca sa iau apa pentru testoase... era concert... :)))))
    Da...
    Kouki e mai linistit in pivinta asta, dar are tot timpul :)) - e inca micut (Desi unii spun ca e batran.. si incep sa ma ingrijorez pentruca din pacate l-au castrat cei de la adapost pana sa il iau si parca se vad semne mai repede decat la Dodo).
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subiectul castrării la câini este destul de controversat. Părerile sunt foarte împărțite. Sunt persoane care spun că din contră sterilizarea lor ar fi necesară și nu din modtive de a stopa reproducerea necontrolată, ci pentru sănătatea căinelui, și sunt persoane care din contră spun că nu le e benefică. Eu încă nu știu ce să cred. Cred că mai depinde și de animal, de nevoiele lui.

      Ștergere
  3. Îmi plac asemenea citate. Le povestesc consătenilor mei când alungă cățeii rătăciți.
    Mulțumesc

    P.s.
    Am citit undeva că domesticirea câinilor s-a făcut la inițiativa acestora cînd au observat că oamenii aruncă/renunță la o parte din carne...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesanta povestea domesticirii
      Eu as vrea să-mi învăt consătenii să-și sterilizeze animalele. Se înmulșesc foarte mult și câinii și pisicile și ajung foarte multe abandonate pe stradă.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!