joi, 15 august 2024

Vitrine cu reflexii - RiO (64)

 Pozele cu care vin an la rubrica de reflexii în oglindă sunt făcute tot luna trecută, în Brașov. Geamurile magazinului Universal de pe timpuri, azi Star mi s-au părut incredibil de clare chiar și în poză. 


Celelealte două poze sunt vitrinele unor magazine. În primul m-a atras simplitatea rochiei de miereasă. Reflexiile au fost un bonus. Modelul mi s-a părut simplu, dar elegant. Dacă m-aș mărita acum și aș avea corpun de atunci, cred că așa ceva mi-as alege.


Cealaltă vitrină este a unui magazin cu obiecte artizanale românești de prin Piața Sfatului. N-am intrat în magazin, intrasem in altele mai devreme și am văzut cu multe obiecte se pot găsi mult mai ieftin pe la tarabele specifice de pe Valea Prahovei. Dar aici mi-au plăcut hainele ce sugerau oarecum costume populare special făcute pentru o nuntă tradițională. 


Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


12 comentarii:

  1. Super reflecta vitrinele magazinului! 😍 Îmi plac și celelalte două poze cu reflexii, dar în acestea am admirat mai mult ce se vede in magazin. 😊 Și mie îmi place rochia de mireasa! Și pentru simplitate și pentru că "descoperă" fără să "descopere". 😃
    Veșmintele din ultima poza par a fi foarte fine.
    Cu aceasta ocazie aflu și eu ce mai e prin Centru. 😅

    In zona, preturile - la fix același produs (de serie) - erau mai mari in magazine decât la tarabe. Având în vedere la cat se ridica chiriile in zona oamenii n-au, practic, de ales și au preturi Uau, în cele mai multe magazine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era o zi specială pentru mine atunci și aeam treabă în centru, îmi trebuia un cadou pentru sot și vroiam ceva de artizanat. Cum am tot luat câte ceva de agest gen în ultimul an, cam știam preșurile la tarabe și când am văzut aceleași produse pe care le luasem eu că au prețuri de la dublu în sus...am renunțat, știind că pot opri mai tarziu pe Valea Pahovei. Totuși am găsit un magazin pe Republicii ce m-a impresionat mult. Un artist care face tablouri din sârmă, wire art. Absolut minunate cu prețuri de la decent în sus. Știu cat e de muncă la așa ceva și nu pot spune că nu merită acele tablouri. Doar că știam că nu erau pe gustul sotului. Nu mi-am permis nici să fac poze în magazinul lui. M-aș întoarce acolo să iau ceva pentru domnișoara mea, dar poate voi reuși să ajung iar pănă în decembrie dacă nu găsesc ceva asemănător în online. Hai că l-am găsit chiar pe el (https://artasarmei.ro/) - caz că nu ajungi să-l vezi pe viu. Merită să mergi și doar să vezi, ca la o expozitie, părerea mea.
      PS, îmi place descrierea ta pentru rochia de mireasă : „descoperă fără să descopere”. Ce bine ar fi dacă tineretul de azi ar întelege cât de puternic este acest mesaj.

      Ștergere
  2. Ce vitrine interessante! Imi place foarte mult ca observi reflexiile si participi la rubrica 🤗😍
    Iti doresc un sfârșit de săptămână minunat! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, chiar am multe poze cu reflexii și din perioada ăn care am absentat. Mai am unele fix din aceeasi zi din Brasov, dar sunt dintr-un muzeu. Am zis că merită o postare separată, mai ales că muzeul mi-a plăcut mult. Doar că n-am avut timp atunci să fac aceste articole. Abia abia m-am mobilizat pentru MFC, chiar și MFC am mai sărit din cand în cand. Încerc să recuperz acum, să postez acum zilnic cât mai am oarecum un program lejer, că după începerea școlii nu știu ce timp o să mai am. PLus că îmi trebuie un upgrade la laptop înainte de a începe serviciul și e posibil să răman fără el câteva zile.
      La noi e o minivacanță acum, deși noi nu plecăm nicăieri (e sotul la cursuri pe la voi), dar în România e liber de Sf Maria și s-a făcut punte cu week-endul și e liber și vineri. Deja străzile patriei sunt aglomerate de cei care au profitat de această minivacanță. Eu o să profit să-mi fac bagajele pentru concediul nostru. Mai e putin, vreo 10 zile și plecăm și noi.

      Ștergere
  3. Geamurile magazinului universal sunt o minunăţie, dar nici celelalte reflexii nu sunt deloc de lepădat. 😊
    Şi mie îmi place rochia de mireasă. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulșumesc de vizită Vero. Ceea ce mă atrage mult la această poză e că sugerează și o iluzie optică.Parcă dă senzația de terasă sau ceva de genul, ca și cum ai trece pe sub acel acol=peris într-un spațiu eschis, când de fapt sunt geamurile magazinului.
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  4. Ce reflexii frumoase ai surprins! Și da, rochia este foarte elegantă, chiar dacă e simplă! Mie îmi plac astfel de rochii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi plăcea într-o perioadă să mă uit pe TCL la emisiunea „Say yes to the dress”. Nu-mi amintesc dacă am văzut emisiunea înainte de a mă mărita ssau nu, dar sentimentul acela descris că știi exact care e rochia ta de mireasă l-a simțit din plin când mi-am ales-o pe a mea. Si la oricâte emisiuni m-am uita după aceea, n-am mai simțit niciodată ceva asemănător. Dacă mă gândesc bine nic cu alte haine nu am mai simțit același lucru. Dar tot îmiplace să mă uit ce se poartă, ce preferă miersele și nu numai. Din păcate e singururl aspect de modă care mă interesează. În rest, pentru mine primează comoditatea.

      Ștergere
  5. Foarte frumoasă rochia de mireasă, mie îmi plac foarte mult așa simple. De fapt și a mea a fost foarte simplă, multă lume a fost șocată că nu am avut absolut nici un briz-briz. Făcută de mătușa mea, nu aș fi găsit așa ceva de cumpărat, dar oricum la înălțimea mea era greu de găsit orice

    Iar costumele populare, superb interpretate și elegante, dar maghiare 😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am știut că sunt costume maghiare. Fiind Brasov, este posibil.
      Ai avut noroc cu matușa care și-a făcut rochia. Eu am mătușa care mi-a făcut prăjiturile.

      Ștergere
  6. Am gasit deschis tabelul, asa ca fac vizite!
    Si mi-a placut mult ceea ce am vazut. Rochiile simple imi plac mai mult, trebuie sa recunosc,
    insa asta depinde de personalitatea fiecareia.
    Moda este departe de mine. Insa mai imi placea sa ma uit la emisiunile de fashion. Insa am renuntat pentru ca nu prea imi placea ceea ce vedeam. Pareau creatii fortate, iar prezentatoarele zambeau atat de putin...
    Toate cele bune, Niko Sper ca sunteti bine!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu bucuroasă de vizitele tale, chiar dacă ajung eu mai tarziu să le văd sau să raspund. Am fost cumva în contratimp noi două la final de august. Mai am o săptămână cumva mai aglomerată, dar apoi sper să-mi găsesc un ritm de a intra zilnic pe blog.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!