vineri, 16 august 2024

Veneția - Puzzle

 Nu-mi să cred că anul acesta s-a făcut deja luna august și eu nu am făcut absolut niciun puzzle până acum. De fapt nici pe acesta nu pot spune că l-am făcut, din două motive. Primul e că l-am început anul trecut, undeva prin cotombrie dacă mă uit la data pozelor realizate la dechiderea cutiei. L-am început atunci și apoi l-am strănd din cine știe ce motiv si a rămas început pe masa de craft, acoperit de un carton de protecție. A stat acolo atât de mult că nici nu știu unde îi este cutia. 

Al doilea motiv e că nu am lucrat singură la el, cel puțin acum. Face partea din proiectele acelea începute cândva și pe care vreau să le termin acum. Ar cam fi al doilea pe listă, dacă includ și goblenul cu diamante cu moara de vânt. Și cum așternăm curățenia și organizarea din camera de lucru cu finisarea proiectelor peste care dăm, domnișoara m-a ajutat să termin mai repede puzzle-ul.

Detaliile desprea puzzle le am din fotografia făcută cutiei, de acolo am și aflat numele. Este un puzzle made în Germania, realizat pentru firma Kaufland, de 2000 de piese, dimensiuni 97,4x69,3cm.  Am avut emoții când l-am scos acum, că nu știam unde e cutia pentru poza de control. Din fericire pentru mine nu a fost nevoie s-o caut. Acest puzzle a venit însoțit de un piant destul de mare cu poza de control. Mult mai ușor de urmărit, de folosit comparativ cu capacul unei cutii de la celelalte puzzle-uri pe care le-am făcut.


Pesele au fost de forme diferite, calitative, realizate astfel încât să se potrivească perfect doar într-un singur loc, în cel corect. Dar m-a surprins că am rămas cu piese. Îmi vine să râd, că îmi aduc aminte de glumele cu ingineri cărora le rămân piese de schimb de rezervă după o reparație. Prima piesă dublă am găst-o când am făcut marginea. Cand a apărut și a doua sau a treia deja aveam emoții, dacă mă voi trezi cu piese lipsă pentru că le am pe acestea. Până la acesta, am mai găsit puzzle-uri cu câte o piesă lipsă, dar niciodată cu dubluri. Se vede în colajul de mai jos câ sunt chiar dubluri, dar și câte dubluri am avut



Mai am încă două puzzle-uri luate în aceeași zi, de la aceeași firmă. Dar cred că de 1500 de piese. Mă bucur că nu le am acasă că așș fi fost în stare să le desfac deja și numai pentru curiozitatea de a vedea dacă și acolo găsesc dubluri, iar timpul nu-mi permite să încep acum un alt puzzle. Pănă cand voi avea timp și spațiu adecvat rămân și eu măcar cu acest puzzle pe acest an la clubul de puzzle.

4 comentarii:

  1. La 2000 de piese sunt convinsa ca a fost migalos, insa rezultatul este minunat. Felicitari si tie si domnisoarei care te-a ajutat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta totuși nu ne-a dat așa mari bătai de cap, a fost relativ repede de terminat. Între timp am ai făcut unul, de 1500 piese, dar l-am dovedit în două zile tot împreună. Acum ne luptăm cu ultimul de la firma aceasta, tot 1500 piese, dar asta ne pune capac. Probabil nici nu mia avem răbdare, după maratonul cu celelalte.

      Ștergere
  2. Și acesta e foarte frumos! O idee buna pozele de detaliu.
    Cumva, pare a fi... liniar acest puzzle, un fel de "unul pe față, unul pe dos" - greu cu explicatul, la mine. In fond, contează doar faptul că imaginea e faina - o atmosfera romantică. 😍
    Felicitări pentru maratonul de puzzle! 🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să-mi fac timp să le lipesc și poate reușesc să le și pun undeva pe perete. Am un loc special în camera mea de craft pentru un puzzle de 2000 de piese, dar am și puzzle-ul dorit pentru acolo, unul deja lipit care doar trebuie pus pe perete.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!