luni, 2 mai 2022

FFV1 : Mai întâi au fost flori!

 De azi începe o nouă etapă a calendarului recreativ din acest an, etapa dedicată fructelor de vară. 

Principalele vedete ale acestei etape sunt cireșe și/sau căpșunele, dar puteți alege orice alt fruct de primăvară-vară din listă. Pentru mai multe detalii, consultati regulile provocării prezentate aici.



Si pentru ca suntem la început, să începem cu începutul fructelor, mai precis florile


Tema săptămânii: Mai întâi au fot flori!

Se poate crea orice obiect decorativ sau util, accesoriu, tablou, etc atăt timp cat are forma unei flori de cireș sau căpșună sau este decorat/pictat/accesorizat cu aceste flori.

Perioada de lucru: 2 - 9 mai

sursa


sursa


tutorial si template

tutorial video


sursa

sursa



sursa



sursa


sursa



Tutorial video

11 comentarii:

  1. Ce bine ca stiu sa desenez floricele, ca am invatat sa confectionez din hartie! 😊 Mai ramane sa ma hotarasc ce sa aleg. Multumesc pentru ideile prezentate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor siinspiratie Diana!

      Ștergere
    2. Multumesc!
      Am avut spor, recunosc! Si-am avut si surse de insiratie. 😊 Ce-am facut vezi tu!
      Weekend frumos iti doresc! Spor in ce ai de facut!

      Ștergere
  2. Multumim pentru inspiratii, Niko!
    Recunosc, ca prea multe inspiratii ma blocheaza putin. Nici nu stiu la ce sa ma gandesc...
    O zi frumoasa la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc dilema. Mi se intampla si mie destul de des. Pot sa spun doar ca multe dintre ele pot fi facute si la alte teme

      Ștergere
    2. Niko, te-am intrebat la un raspuns al tau, dar nu cred ca ai vazut: te rugam daca ai un link pentru tatting mai clar, adica mai lent.😊 Am gasit cate ceva, dar sunt niste miscari pe care nu stiu de ce nu le pot urmari.Poate ai ceva mai limpede.
      Multumesc frumos! Seara buna!

      Ștergere
    3. Recunosc ca nu am vazut. Pot incerca sa caut, dar depinde si ce tatting vrei. Cu suveica sau su acul pt ca miscarile sunt diferite. Cu acul e ca si cum ai pune ochiuri pe andrele. Cu naveta e mai complicat.

      Ștergere
    4. Nu cauta, speram sa ai deja. Am vazut ca ai lucrat, de aia am intrebat. Am incercat cu ac, dar e prea gros. Subtiri nu am gasit. O sa apelez la net.

      Ștergere
    5. Aveam candva demult cand am invatat cum se face. Intre timp am schimbat cateva calculatoare si ... le-am cam pierdut. Le aveam pe un forum, dar a fost sters din lipsa de activitate.
      Pentru ac, eu am cumparat ace pentru papusi,sunt doua in set unul mai lung si unul mai subtite.
      Pentru suveica iti recomand sa cauti filmulete in italiana( chiacchierino). Un filmulet cu miscarile facute incet ca sa le intelegi gasesti aici: https://www.youtube.com/watch?v=1nOUu7sB7Jc&t=141s

      Ștergere
  3. Am spart gheata timid!
    Important este ca am inceput! 😊
    Un weekend placut si inspirat Niko!
    ps. ... priveste tema in ochi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana, Suzana, daca va spun ca ambele voastre lucrari ar merge si in alte saptamani din acest set de provocari? Imi plac ambele lucrari, o sa comentez cu prima ocazie si la voi pe bloguri.
    Eu ma chinui de dimineata sa fac proiectul cu flori si abia am reusit sa fac doua floricele amarate de piersic, ca asta mi-am ales eu sa fac. Sper sa le si termin chiar daca am parte doar de intreruperi dupa fiecare petala decupată.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!