marți, 15 noiembrie 2022

Idei de craft cu crengi și crenguțe

Penultima săptămănă din etapa  Materiale din natură și penultima temă. De data aceasta lucrăm cu crengi și crenguțe, felii de lemn, trunchi sau orice bucată de lemn. 

Dacă sunteți pasionați de craft și doriți să împărtășiți cu noi realizările voastre, puteți să vă înscrieți lucrările în tabele corespunzătoare de pe această pagină : Înscriere lucrări


Din nou, e o temă foarte ofertantă, idei se găsesc pe net foarte multe. Voi prezenta doar câteva idei ce mi s-au părut mie deosebite.




1. Pește - sursa



2. Ceșcuțe   - sursa




3. Păpuși/figurine - Sursa




4. Brad - Sursa




5. Reni  - sursa




6. Barcă- sursa



7. Ramă foto  - Sursa




 8. Ghivece în diferite forme - 
sursa(găsiți mai multe forme în link)


9. Frunze sursa



10. Inimasursa


11. Om de zăpadă - sursa



Lucrate de noi, acum doi ani : Tutorial











9 comentarii:

  1. Sunt foarte, foarte reusite - toate! Pentru mine, insa, sunt complicate - pentru unele nu am unelte, pentru altele... pricepere. Rama cu crengute ma tenteaza dar nu stiu cum ar reactiona unii vazandu-ma ca tai din gardul viu! :))
    Multumesc pentru idei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel putin unii ar spune că întreții, dar te-ar intreba de ce nu îl tai pe tot la același nivel.
      Ideile prezentate aici sunt dintre cele mai inedite. Îți mia trebuie pentru uee si să aibă forma necesara.
      Acum realizez că puteam să pun și căsuțe sau brăduțul făcute de noi acum doi ani. Cred că mă duc să le adaug în postare.
      Spor la lucru Diana.

      Ștergere
  2. Frumoasa colectia de idei. Insa mi-a intrat in creieras cescutele si barcuta!
    Cu totul inedite. Poate acest subiect urmeaza miercurea viitoare, sa avem o vedere si mai ampla!
    Multumesc mult, draga Niko! Inspiratie la tot! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intră pe linkul de la stropitoare, sa vezi acolo cate idei.

      Ștergere
    2. Ce minuni acolo! Inca nu apucasem sa intru.
      Multumesc mult! ❤️😘

      Ștergere
    3. Daaa, sunt de ținut minte și pus în practică cu florile noastre.

      Ștergere
  3. Am si eu cateva proiecte care implica crengi si crengute pe lista - adunate si amanate la nesfarsit :))). Daca iti zic ca acum doua zile am pastrat o crenguta mica mica de la un mar, mi-e ca imi sugerezi iar sa o pozez langa Rukkusu - glumesc, desi as putea sa o adaug in minunata decoratiune in care am infipt frunzele :). Dar nu... E oricum minuscula.
    O sa incerc insa - sa vedem pentru ca urmeaza cateva zile alaturi de nepotelul meu cel mic si el sigur vrea sa facem covrigi (poate ies covrigi in forma de crengi, hahaha).
    Oricum - mi-a placut tare mult sa admir toate proiectele !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idei minunate! Săptămâna trecută am făcut și eu o săpunieră din crenguțe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Reușite toate dar mi-a rămas gândul la...pește !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!