sâmbătă, 5 noiembrie 2022

Vacantă de toamnă (5)

Ultimele zile de vacanță nu au mai fost la fel de bogate în poze, deoarece le-am petrecut acasă, dar au fost bogate în amintiri.  Am gătit împreună 


Am văzut împreună mai multe filme: Abominable (Yeti - Omul zăpezilor), Hotel Transilvania - Transformation și Coraline.  Ultimul a fost interesant, nu chiar spectaculor=s, dar destul cât să te țină acolo să vezi finalul. Mi-a plăcut că te face să-ți pui întrebări, tratează cumva tea atracției mincinoase șă căderea în capcana 

 Ne-am jucat cu un joc nou, sub privirea atentă a patrupezilor casei. Bilele alea arătau tare grozav, iar Bella le-a încercat și singură (acum avem mai puține).



Și ne-am bucurat de aventurile animăluțelor noatre dragi.

 

 


12 comentarii:

  1. O adevarata delectare pe la tine. Nu prea stiu cum e cu pufoasele in ghiveci...
    Dar imi place ca va jucati, chiar daca nu am priceput mare lucru!
    Noapte buna si o duminica placuta, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jocul are mingi legate în pereche care se arancă spre suportul din poză de la o distanță stabilită în avans. Se poate juca si pe puncte în funcție de culoarea barei pe care se prind mingile la aruncare. Noi bine-nteles că am luat cel mai „mare„ punctaj la ratarea barelor. Mai exersăm.
      Porto nu a fost prea pasionat de ghivecele mele...până acum. Dar Fifi... le testează pe toate. Cel puțin acum nu mai scormonește în ele. Sper să-l dezvăț și de joaca cu plantele, dar nu prea cred. Porto este acum cam supărat și nu îl suportă pe Fifi în apropierea lui. Îl tolerează doar dacă e vorba de ora de masă. Dacă stă în gjiveci are impresia că e mai departe de Fifi.
      O duminică minunată și ție.

      Ștergere
    2. Ce simpatici sunt! Iar jocul in cazul asta e chiar interesant. Sa-mi zici te rog cum se numeste.

      Ștergere
    3. Pe cutie scrie ”Joc de îndemânare Ladder Toss”. https://s9.vivre.eu/upload/2021/06/thumbs/60ba3ae191c682.42157735.640x540.jpg
      L-am vazut pe net acum căutând imaginea cutiei, dar la niște prețuri destul de mari. Eu l-am luat din Jumbo cu 50 lei.

      Ștergere
  2. Esti o gazda foarte buna! Multumesc pentru papa - delicios! Mai apoi m-ai provocat la un joc, sa mai consum din calorii. Jocul e foarte amuzant! Daca pe voi nu va capteaza... are cine sa profite de el. :)
    Imi place ca aveti pisic la galeata si pisic (acelasi, desigur) la ghiveci. Porto e mai inspirat: a ales omul. :) Dragul de el... Cred ca isi simte teritoriul invadat... In caz ca e posibil, sa-i urmaresti comportamentul lui Porto, sa nu devina apatic...
    "Catelusii" sunt superbi! si seriosi - pana le vine cheful de joaca!
    Minunat am petrecut la tine in curte! <3
    Duminica frumoasa va doresc!

    P.S. Multumesc pentru titlurile de filme. Ce mutrisoara simpatica are Yeti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne place și nouă jocul, dar î timpul săptămânii noi suntem la școală, câinii acasă. Bella are perioade când roade plastic, tot ce găsește. În aceeași zi mi-a ros manerele de la o foarfecă de vie. Nu e vorba că i le lăsam la îndemână, are jucării de ros pentru ea, dar se urcă și ia de unde găsește. Foarfeca mi-a luat-o de pe masă.
      Pentru Fifi e o plăcere să-l plimbi cu găleată, lădită, coș de rufe, orice. Cum prinde ceva la îndemână, țop și el înăuntru. Porto nu a suportat să se miște ceva sub el. În colajul cu pisici la ghiveci, în ghiveciul mai mic e Porto, cel care ține capul ascuns după frunză. Nu i-a plăcut niciodată să stea la poză.
      Să te uiți la acest Yeti. Se pare că e un pui cu puteri magice care ii apără pe cei aflați în dificultate.
      Mă bucur că te-ai distrat la mine. Te mai așteptăm și alta dată cu drag.

      Ștergere
    2. Stiu ca nu-i de râs (mai ales cand e vorba sa roada maner de unealta taietoare (si orice altceva) dar am râs citind ca roade tot ce prinde... 😊 Bony, Boxerita pe care am avut-o, facea asa. Cat a fost pui (pana pe la varsta de 6 luni) a stat la sora mea - i-a ros piciorul spalierului pe care il aveau in hol si o multime de slapi (pe care i-a sos singura din dulapiorul unde erau (mai apoi au pus lacat la acel dulapior) Cand a ajuns la mine, un timp n-a mai ros nimic, dar cum ramanea singura acasa, cum isi gasea ceva de ros! Nu mai era pui... Apoi ne-a spus cineva ca are nevoie sa roada ceva ce nu poate marunti... pentru ca se plictiseste. Tata a rugat pe cineva si i-a adus de la abator un ditamai osul de vita! In doua zile l-a facut ace! Apoi, ne-a adus cineva un "baton" din cauciuc din care se folosea la elicoptere pentru nu stiu ce garnituri (nu batonul intreg, ci taiat rondele). N-a reusit Bony sa distruga acel baton si a devenit jucaria ei preferata - altceva nu i-a mai trebuit sa roada. Poate gasesti pentru Bella ceva de care sa nu se mai sature sa roada, sa se joace . 😊

      Pe Porto il recunosc, cand nu-l vad "in ansamblu", dupa sosetelele albe - sunt mai "scurte" decat ale lui Fifi - si, desigur, dupa blanita "portocalie", care-i mai multa la el decat la smecherasul de Fifi. ❤ Nici Pufitica nu voia sa fie fotografiat. 😊

      Saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere
    3. Oase de vita primesc periodic. Mai au niște resturi din ultimele primite, dar nu mai sunt interesante. Jucării de ros are de tot felul, dar.... Are la dispoziție toată curtea și grădina acum. Sunt lemne/bete peste tot, dar Bella e magnet pt plastice. A săpat în gramada de nisip pana a ajuns la folia de dedesubt și a tras de ea. Ii las sticle de plastic și diverse jucării de cauciuc, dar tot o mai comite din când în când. Măcar a înțeles sa nu mai ia papucii și bocancii de gradina

      Ștergere
  3. Ce de amintiri frumoase - un buchet minunat! Ah m-a dus cumva cu gandul la un buchet de frunze colorate :)

    Am vazut si eu Coraline.. acum multi ani. cand a aparut :D. Ohohoh - mi s-a parut f tare (pentru animatiile non japoneze)
    Ce adorabili sunt prietenii vostri blanosi !! :D
    Ii salut si din partea lui Kouki, dar si a testoaselor noastre dragi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă am înțeles bine Kouki este un câine, da? Îl salutăm și noi. Și pe țestoase. Sunt unele din preferatele mele ca animale de companie. Am avut una în facultate, dar a trebuit să o dau din diverse motive.
      Mulțumesc, Rux. O zi frumoasă alături de animăluțele tale dragi.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!