luni, 27 iunie 2022

Tablou Capșunica - FFV(8)

Cred că aproape în fiecare săptămână a calendarului recreativ al fructelor de vară am reușit performanța să pun lucrarea mea în ultima zi a provocării. Suntem în ultima săptămâna a etapei, de fapt chiar ultima zi și eu nu mă dezic de acest lucru. Cel puțin am ce posta de data aceasta. Am rămas restantă cu tema trecută.

Încă de la început am știut că pentru această temă voi face o eu o ramă cu fructe pe ea sau în ea și m-am tot gândit ce aș putea pune în interior să se potrivescă.  Și mi-am adus aminte de un personaj de desene animate preferat de domnișoarea mea cea mare cu care aveam un set de acțibilduri : Căpșunica. Foarte simpatic personaj și desene educative! Cea mică nu le-a ”prins” și nu este fan absolut deloc.

Odată stabilit cui îi este dedicat tabloul, automat erau necesare căpșunile. M-am decis mai greu în ce fel să le fac și deasemenea asupra modelului de ramă. Tot vreau o ramă din bețe înfășurate în sfoară, dar nu s-a încadrat la acest proiect.

Am facut căpșunile din fetru după tutorialul pus ca sursa de inspirație la tema fructelor 3D, doar că le-am pus și codiță. A fost mai greu cu frunzele. Efectiv nu-mi place să fac frunze și când mai e vorba și de fetru... Dar începe să-mi placă să lucrez cu fetru.

Tabloul are la bază un carton recuperat dintr-o cutie de ambalaj, îmbrăcat în carton roz să se asorteze cu personajul principal. Pentru ramă am folosit bețe de frigărui, în ideea că le îmbrac în sfoară, dar ar fi încărcat prea mult tabloul, așa că am renunțat.

La un moment dat, în timp ce lucram asistenta mea s-a hotărât să facă și poze, deci am și poze cu unele etape de lucru






9 comentarii:

  1. Niko, ce trăsături frumoase ai!🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit minunat. Bete de frigarui? Parca am si eu ceva, dar sunt mai subtiri. Nu ma pricep. Oricum imi place veselia din ultima poza! Zambetul tau aduce multa lumina! Ca sa mai adaug si mireasma capsunilor! Doar spor si bucurii!❤💋

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am adunat multe tipuri de bete de frigarui. Si mai lungi simai subtiri. Majoritatea sun luate din magazine cu profil de uz casnic, nu de craft. Doar ca eu nu le folosesc la bucatarie.
      Multumesc! Multe bucurii si tie!

      Ștergere
  3. Trebuie multă răbdare ca să faci așa ceva, însă produsul finit merită toată epuizarea și durerile de spate.
    Superb ți-a ieșit și te felicit pentru asta !
    Seară frumoasă îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
  4. E dragalas si elegant! E frumos, ce sa mai?! 😊 Faina ideea ramei, si-mi plac mult de tot culorile!
    Felicitari! 💐

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată foarte bine, atât tabloul în ansamblul său, cât și elementele ce-l compun! Te felicit din toată inima, Niko! :) Și mă bucur să te cunosc! ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!