marți, 16 aprilie 2024

Flori și „floricele”

 Tot pe fugă sunt și azi pe aici, dar măcar am ajuns la laptop să pun poza zilei, editată chiar. Sper să ajung să le înlocuiesc și pe cele de zielel trecute pe care le-am încărcat direct de pe telefon, needitate dar măcar să pot pune poze zilei așa cum mi-am propus. 

Pentru azi am ales niște lalele roz cu alb, vedetele din ultimele zile din acest sortiment de flori.



Și două „floricele” speciale, de soi maidanez, dar tare îndrăgite pe aici:


Se camuflează bine, nu?

8 comentarii:

  1. Lalelele voastre sunt nise cu cea mai faina ninsoare de primavara :D
    Cat despre florile camuflate :D hihihi ma intreb daca le place sa fie smotocite (asa cu masura.. sa nu se inteleaga cumva gresit). Avea bunica mea Maia un motan Andrei il chema... statea la smotocit ca un catelus. Dar unele pisici nu suporta sa le mangai mai deloc.. lol :).

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am toata gama de pisisci și care stau la smotocit(Fifi) si care se supăra chiar si dacă le atungi (Porto). Scai e undeva la mijloc.

      Ștergere
  2. superb acest festival al lalelelor! Frumos soiul roz! Toate sunt frumoase!
    cat despre cei doi blanosi... ce sa mai zic?! Adorabili cum gasesc ei joaca oriunde! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lalelele mele zici că s-au vorbit să inflorească pe culori. Au fost mai intai galbene, apoi mov, apoi roșii acum roz, si vine iar un rând de galben.

      Ștergere
  3. Toate florile și floricelele sunt care de care mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu sa fi vazut lalele alb cu roz. Ai niste minuni prin curte.
    Despre pufoase, ce sa mai spun, niste scumpe!
    Seara frumoasa, draga Niko! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!