luni, 25 ianuarie 2021

Ghiocei brodați cu panglică

 


Broderia cu panglică mi s-a părut întotdeauna fabuloasa, iar ce poate ieși din mâinile doamnelor care se ocupă cu așa ceva mi se pare de vis. Am studiat multe videoclipuri și tutoriale dar în afara câtorva trandafirași nu m-am încumetat să fac ceva complicat. Așa că la crearea calendarului cu ghiocei, am luat în calcul și varianta de a lucra cu panglica.


La prima vedere, C. a spus ca îi e teama de tema din vacanță dacă în timpul școlii am pus ceva așa de greu. Și cum mi-am învățat lecția, că ceea ce mie mi se pare ușor, pentru ele poate să fie dificil, am făcut un model ca să vadă exact cum trebuie să coasă. Și că să fie ușor am ales să coasem pe o planglică de iută mai rară.

Cu panglica obținută treia să decoreze niște sticle de suc:



În final activitatea s-a dovedit distractivă, mai ales partea cu pictatul sticlelor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!