luni, 18 ianuarie 2021

Tablou cu ghiocei din dischete demachiante

 Săptămâna a doua din Calendarul Ghioceilor a avut ca temă realizarea unui tablou cu ghiocei din dischete demachiante. Cerința suplimentară a constat în confecționarea ramei din carton și decorarea ei după preferințe.



La partea cu realizarea ghioceilor am uitat să fac poze, fetele s-au descurcat singure, dar la ramă au avut nevoie de indicații, fiind prima dată când fac așa ceva. După ce a fost confecționată din carton, rama a fost decorată cu paie din hârtie și apoi vopsită cu acrilice. Vă las mai jos câteva poze cu etapele de lucru.






După uscarea vopselei, am lipit tabloul pe un carton peste care am aplicat rama gata pregătită 


În final s-au făcut ultimele retușuri cu vopsea, iar tablourile au fost puse la expozitie

Piticot mai mare

Piticot mai mic

Anul acesta se pare că activitățile nostre includ multe materiale reciclable și nu pot spune decât că mă bucură enorm acest lucru. Noi colectăm selectiv hârtia/cartonul, plasticul și metalul, dar când vezi efectiv că se face ceva cu ele și nu ajung tot în groapa de gunoi, simți cum contribui și tu la salvarea mediului înconjurator.

Din capitolul reciclare, vă arăt începutul încercării de fabricare a lutului de hârtie ( paper clay) pe care vrem să-l utilizăm la un proiect primit la școală de piticot cel mic.Sper să reușim ce ne-am propus.



2 comentarii:

  1. Da, da! Buna ideea de rama!
    Pe wish lista mea este hartie reciclata. Nu ma gandeam la lut de hartie. Este asa o bulibaseala
    pe la noi ca nici nu indraznesc sa ma gandesc. Materiale peste. Ma gandesc mereu cum sa le mai
    optimizez, dar deja am cam renuntat.
    Multumesc pentru idee, Niko. O rama de genul acesta chiar ar putea fi buna si materialul ma gandesc ca poate fi prins intre cartonul de baza si cilindri.
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!