joi, 4 februarie 2021

Jurnal de gradinar - fila 2

Când ( ziua, data) : joi, 4 februarie

Stare de spirit : amețită de o răceala care sper să fie doar răceala.
Vremea : azi e cald, dar vremea e schimbătoare de la o oră la alta de la o zi la alta
Poza săptămânii 





Gradina de legume : am început să pun răsadurile care au nevoie de mai mult timp să se facă : gogoșari, ardei, vinete



Via si livada : trebuie să mă interesez de stropirile care se fac. Nu le-am dat niciodată atenție până acum, în încercarea de a avea fructe cât mai naturale. Nici nu prea aveam pomi care să rodească fiind prea mici. Acum descopăr ca au nevoie de ceva ajutor.
Florile : mă bucur ca cele din grădină nu au fost afectate de gerul de la sfârșitul lui ianuarie
Plante la ghiveci : nu același lucru pot spune despre florile de pe verandă, care par afectate de ger. Nu știu care din ele mai poate fi salvată. Cele din casă mă încântă cu flori, în special crinul primit în toamnă de la mama.



Plante aromate si medicinale 
De prin curte : trebuie începută curățenia de primăvară și amenajările. Momentan sunt la capitolul planuri. 
Mă informez : .... fac o pauză de ”informare” și încerc să sintetizez și să  planific ceea ce să fac în continuare.
In plan pentru perioada următoare : sa fac benzi de hârtie cu semințe de morcovi, pătrunjel, păstârnac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!