miercuri, 24 februarie 2021

Cand vine mama in vizita

 Cand vine mama ....bucuria e a tuturor: a ei ca ne vede ( si noi pe ea), a fetelor ca le face gogosi, a mea ca ma ajuta cu ce poate, chiar si sa se joace cu fetele, dar mai ales a florilor mele. De celel mai multe ori florile din gradina raman la mine pe ultimul loc si chiar daca le pun pe lista de prioritati, cam mereu isi pierd locul in favoarea altora. Aproape singura data cand ajung si ele in frunte e atunci cand vine mama. Ori pentru ca face singura, ori pentru ca impreuna cu ea reusesc sa termin mai repede tot ce e de facut la flori.

De data aceasta ne-am ocupat de ghivecele cu flori de pe veranda. Am curatat plantele uscate, am sapat pamantul si le-am pus ingrasaminte. Am descoperit cu incantare ca a inflorit Craciunita. .


Doar o floare momentan, desi are mai multi boboci pe care ii tot urmaresc de mult. Dar e prima data de cand m-am mutat cand infloreste.



Si ghivecele din curte au primit atentie. O mare diferenta acum cand nu mai sunt pline de buruieni.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!