joi, 7 septembrie 2023

Ape - Reflexii în oglindă (28)

 


Cascada Bigăr, cu un an îaninte să se prăbușească (2019)
(poză din arhiva personală)



O zi înnorată de septembrie pe lacul Razelm (2020)
(din arhiva personală)


Pulau Ubin, Singapore
(oferită de windows)



Culori de toamnă, salvată cânvda de pe Facebook


Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


10 comentarii:

  1. Ce frumoooos! O postare care ne umple ochii si sufletul de frumos!
    Sunt minuni pe Lumea asta, care daca nu sunt apreciate asa cum merita, se dic, dispar... poate ca nu le meritam...
    Cascada Bigar, ce splendoare!
    Da, culorile toamnei inca nu s au asternut insa nu va mai dura mult... E toamna-vara inca, dar zilele incep sa fie mai scurte, deci racoarea tot mai simtita...
    Multumim pentru superbele reflexii.
    Un start bun in weekend 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a părut atât de rău când am auzit de dezastrul produs la cascadă. Știu că m-am gândit atunci că sunt norocoasă că am apucat s-o văd înainte de asta. Nu la fel s-a întâmplat cu tunelul dragostei. Acela s-e probușise cu un an înainte de a ajunge noi în zonă. La fel și Grota miresei, tot după prăbușire am ajuns la ea.

      Ștergere
  2. Nu am ajuns la Cascada Bigăr, și acum nu mai este la fel! Spectaculoase reflexii, cele de toamnă au un farmec aparte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut doar poze cu ea după. Eu nu am văzut-o în cel mai spectaculos anotimp al ei, dar totuși e mai bine decât acum.
      Abia aștept să văd culorile toamnei în pădure.

      Ștergere
  3. Tocmai pe asta o sarisem. Minunate pozele!
    Si cascada nu am vazut-o. Cine mai stie cum este acum.
    Un weekend placut, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E de înțeles că le sari când eu nu reușesc să le scriu mereu la timp. Săptămâna asta văd că a tot fost o dată la două zile ( accesulmeu la laptop). Odată cu începerea școlii sper să îmi găsesc repede un ritm constant de „butonat”

      Ștergere
  4. Primele doua poze imi plac cel mai mult! Sunt facute "la cald". 😊 A doua e preferata mea.
    Evident ca si celelalte sunt super.
    Weekend frumos! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A doua, chiar a fost una din zilele minunate de pescuit, așa cum simt eu că trebuie să fie la pescuit.
      O săptămână minunată, dragă Diana!

      Ștergere
  5. Foarte frmoasa colectia. Eu am un tablou cu mesteceni care se reflecta in apa (Mestecenii de la reci :P)
    Poate ca intru in atmosfera, dar ultima ma incanta tare mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Poate ne pui intr-o zi si poza cu tabloul, am căutat pe net zona pare deosebită, dar n-am zăzut poze cu mestecenii reflectati in apă. Nici nu am timp să caut prea mult, iar sunt pe fugă.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!