vineri, 18 august 2023

Vedere din Manarola - Puzzle {19/2023}

 
 Ultima dată când am fost la Fundeni, Cri a primit de la doamnele asistente o cutie de puzzle. Nu știu de ce au ales-o tocmai pe ea să-i dea acest puzzle, probabil și pentru că nu e pentru copii mai mici. Dar au nimerit-o, puzzle-urile au fost una din activitățile ei preferate acum foarte mulți ani când stătea internată acolo și nu avea voie nici să se dea jos din pat. 




Imediat ce l-am văzut am stabilit cu ea că îl vom face, îl vom lipi și îl vom duce înapoi să îl pună doamnele asistente pe perete. Mă așteptam să participe doar la activitatea de sortat piese (o mai face uneori) și la lipit că am nevoie de ajutor, dar surpriză. Atât de mult i-a plăcut acest puzzle că mai mult ea l-a rezolvat.


Detalii puzzle:

Marca : Trefl
Nume : View of Manarola, Italy
Număr piese : 1500
Dimensiuni : 85 x 58 cm


Poze de pe parcursul asamblării puzzle-ului nu prea am. Câteva la început, când am lucrat și eu la el, deși mai greu. Cumva am tot rămas blocată la mâinile domnișoarei care reușea să potrivească  rapid piesă după piesă. Și uneori mă captiva mai mult rezolvarea zonei în care lucra ea, așa că îi sugeram piese când mi se părea că se împotmolea. Apoi, eu fiind mai mult plecată de acasă, găseam porțiuni mari din puzzle gata făcute. Cu alte cuvinte, mai mult ea a fost rezolvatorul, eu mai mult ajutorul.








 Postare pentru Clubul de puzzle

Nu uitați că la final de an vom acorda și un premiu!

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Chiar este. Mi-ar plăcea sa-l păstrez dar nu am unde și cred că arată mai bine pe perete decat uitat în vreo cutie. Mai am unul tot de 1500 de piese, care stă de câțiva ani sub pat că e prea mare și cred că îl vom duce și pe acela tot la spital.

      Ștergere
  2. Felicitări fiicei tale și multă sănătate!
    E tare frumos puzzle-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări, superb peisajul și implicit, puzzle ul!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos puzzle! migals dar... parca e poza 3D!

    trebuie sa ti spun ca am râs, am intrat pe blog - pe postari si articolul anterior este ceva despre elefant, am citit doar titlul dar mi-a ramas asa intiparit pe retina, ca poza a doua de jos, cu puzzleul neterminat, mi-a aparut ca si conturul unui elefant si m-am gandit, aha... doua postari despre elefant! ☺☺☺
    Te pup. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce uimitoare este mintea, cum face asocieri. Da, acum văd și eu „elefantul” de aici. Numai de bine, Carmen dragă!

      Ștergere
  5. Ce frumos si... ce Frumos!!!
    Puzzle-ul este chiar deosebit si ma bucur ca i-a facut placere lui Cri sa il faca (sigur a fost special pentru ea - ii doresc sa nu mai mearga acolo decat in vizita! sa fie bine sanatoasa :*!!).

    Imbratisari cu mult drag:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ne-am dori și noi să nu mai mergem la spital, dar tratamentul impune o vizită lunară. Ne bucurăm că e doar atât și sperăm să fie mai bine în viitor.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!