miercuri, 2 august 2023

Transformări creative - august 2023

   

Am ajuns în a opta lună a calendarului provocărilor din 2023, un calendar al Transformărilor creative, în care încercăm să mai reducem din poluare dând o altă destinație obiectelor ce se pot recicla. În luna aceasta vom recicla :

Plastic

Regulile generale ale transformărilor creative pot fi consultate în postarea de principală (aici). Reamintesc că sunt patru teme, 3 impuse și una la alegere. Fiecare obiect realizat trebuie să se bazeze pe reciclarea/transformarea unor obiecte din plastic și/sau cauciuc indiferent că este mai casant sau mai maleabil. Această temă oferă o gamă variată de obiecte ce pot fi transformate: sticle/pet-uri de apă/suc, detetergent, sampon, borcane sau cutii de cremă, cutii de la jucării, rechizite, paie de suc, pixuri, carioci, furtun, țevi, pungi/sacoșe, ambalaj de  flori etc...  Nu uitați de poza cu materia primă. Deasemenea, ordinea în care le faceți este la alegerea dvs (perioada din dreptul temelor este doar orientativă pentru cei care vor să facă un obiect pe săptămână).

Pentru lămuriri suplimentare, nu ezitați să întrebați.


Temele lunii august:

  • Recipiente (1-8 august)
La această temă transformați după preferințe unul sau mai multe obiecte din următoarea listă : sticle, borcane, cutii de cremă, tubul de la pasta de dinți, ghivece, cutia de la bețișoare de urechi, chiar și castroane sau recipiente de plastic din bucătărie.

  • Tuburi (9-15 iunie)
 Inițial rubrica era dedicată paielor de suc, dar cum nu se mai comercializează paie de suc de plastic, puteți înlocui cu orice obiect de plastic ce are formă tubulară: furtun, țevi (chiar și de pvc), tubul de la un pix sau de la carioci, etc...

  • Pungi/sacoșe (16-23 august)
Transformați într-un mod creativ sacoșe sau pungi de plastic care nu vă mai trebuiesc. Puteți folosi aici și „hârtie” de împachetat de plastic, sau ambalajele specifice buchetelor de flori sau orice altceva de acest gen, doar să fie din plastic.

  • Fii creativ! (24-31 august) tema dvs la alegere
La această temă puteți folosi orice obiect din plastic, fie ca cele de la temele anterioare, fie alte obiecte din aceste materiale. Poate aveți vreun obiect cu o formă ciudată căruia vreți să-i dați altă destinație. Se acceptă și obiectele de unică folosință din luna iulie dacă sunt de plastic sau alte ustensile de bucătărie - stecurătoare, polonic, spatule, sucitor, tocător, etc...


  • Lucrări realizate după data de 31 august 

 Tabelul va fi deschis până pe 10 septembrie


10 comentarii:

  1. S-ar putea sa am un pai, sau doua ...poate chiar trei, daca ma straduiesc :)))))).
    Acum... cati ani sa fie, hmmm 4 cred, am facut cu un pai negru un stativ pentru microfon. De fapt daca ma gandesc bine aveam un capac de la un bidon, o mina (De plastic) de la un pix, paiul :)), inca ceva de la un pix... Vai mi-a placut tare mult proiectul acela - era microfonul Lui Shania Twain wannabe :)))).
    Bun.. Mi-am notat - sa vedem si ce reusesc sa fac. Chiar ma intrebam ce vei pregati luna aceasta ca aveam doar ideea de plastic notata :D.
    (am si un pet cu o forma draguta confiscat de la ai mei ).
    Pupici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au uitat de capace, deși em , cel de la borcan. Și capace de plastic se pot folosi. Mă bucur că ai un minim necesar de materiale cu care să lucrezi. Abia aștept să văd în ce la transformi.
      Spor și inspirație!

      Ștergere
  2. Ce de-a subiecte interesante! Chiar daca voi absenta o perioada, ma voi gandi.
    Pupici si multumesc pentru toate impulsurile si inspiratiile oferite, draga Niko!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai rău îmi pare că am o grămadă de idei și nu am timp să le pun în practică. Sper ca tu să reușești. Distracție plăcută pe unde mergi.

      Ștergere
    2. Niko, totusi inceputul postarii cred ca trebuie putin modificat.
      ❤️😘

      Ștergere
    3. Am modificat. Mulțumesc pentru atenționare.

      Ștergere
  3. La ultima tema s-ar putea folosi tavitele din plastic din cutiile de bomboane? Cele pe care stau bomboanele de ciocolata in interiorul cutiei de carton.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da. Orice este din plastic. Am devenit deja curioasă: oare la ce anume te gândesști. Abia aștept să văd.

      Ștergere
  4. Am venit cu... tuburile! 😊 Mi-ar placea sa reusesc sa aduc si altele. 😊
    Spor la ce faci tu acolo! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost și am văzut și ne-ai înspirat. Mulțumim.
      Spor și ție.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!