sâmbătă, 20 mai 2023

O primă recoltă dulce

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru privelistea dulce, Niko!
    Iese de un borcanas de gem?
    Pup. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă crezi că în prima zi au fost doar cele din poză? Se vor aduna de un bprcănel de dulceață laun moment dat, dar momentan doar ne delectăm cu gustul lor.

      Ștergere
  2. Ce recolta frumoasa!!!! Candva de mult, pe cand inca era deschis balconul dinspre bulevard, am avut si noi capsunele :D, Hihi.
    Cand eram mica, la Bunici, se faceau unele uriase.. pur si simplu :).
    Sa va bucurati de ele.
    Puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot pus și din soiul acele de căpșuni mari dar s-au cam amestecat cu celelalte. Totuși tot cele mici sunt mai gustoase parcă.

      Ștergere
    2. Aaaaa stai ca nu stiam despre ce e vorba dar mi-am amintit ca am vazut ceva reclama acum un timp pe FB la niste capsune mari si comentau cateva persoane ca nu au gust si probabil sunt si modificate.
      Dar eu povesteam despre acum vreo 40 de ani :). Erau capsune normale, doar ca au crescut ele mai mari in anumiti ani. Mai mari decat deobicei. :). Si ce gust bun aveau...
      Pupici :*

      ps: fragute aveti? :D

      Ștergere
    3. Avem si frăguțe, un ghiveci mic cu vreo 5 plante. Încă nu le-am găsit un loc unde să le pun in grădină si parcă se dezvoltă mai frumos în ghiveci.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!