marți, 30 mai 2023

La pauză...

 ... se adună „lumea” afară ...



4 comentarii:

  1. Dragalasii de ei :). ce bine ca aveti cate doi... asa ca sa isi tina de urat :D. Si eu mi-as mai dori un puf ca sa nu se plictiseasca deloc K atunci cand nu pot fi cu el (adica mereu... hahahahaha),
    Pupici :D

    ps: si lui Nero ii doresc sa scape de palnia asta cat mai curand - sunt curioasa ce va face atunci... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi vine să râd că motanii nu stau împreună aproape deloc, dar fiecare stă pe rand cu cățeii.
      Toți ne-am saturat de pâlnia aia, dar o mai ținem o perioada, să-i crească părul ca să fie zona protejată de ghearele lui. Asearaă cand i-am sad-o jos pentru o perioadă scurtă sub supraveghere era foarte incantat, dar primul lucru pe care a vrut sa-l faca a fost să se scarpine în zona afectată.

      Ștergere
  2. Sper totusi sa se termine cat mai curand faza cu palnia. Ca imi pot da seama ca e greu de suportat, chiar daca aparent s-a obisnuit!
    O zi usoara! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ce l-am descoperit cu ea desfăcută. Stiu că nu o mai suportă, dar măcar încă vreo 2 zile tot trebuie s-o mai poarte. A început să-i crească părul si știm cu toții cum e zona rază/epilată în care crește părul nou. Să aibă măvar vreo 5- 10 mm și îl lăsăm fără pâlnile, dar acum are abia 2 mm.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!