marți, 19 iulie 2022

Umbreluțe colorate - AV2 (2)

 Dacă tot am desenat pentru tema cu evantai a activităților de vară, am zis să extind desenul la toate temele acestui calendar să vedem ce îmi iese. Pentru moment, doua umbreluțe vesele. 

Mai întâi o umbreluță curcubeu, ar merge și la tema acestei săptămâni. Cam simplă, de copii, dar am rămas în pană de inspirație la decor. Cred că ar fi mers câțiva stropi de ploaie langă


A doua a fost inspirată de o poză de pe plajă, nu am respectat poza, am luat doar modelul umbrelei. Si da, sunt oameni si in desenul meu, sunt in mare, nu se vad de umbrela, da? ( PS: habar nu am cum sa desenez oameni care să arate a oameni)



4 comentarii:

  1. Vad ca te-ai tinut de cuvant cu imaginile!
    Sper ca va sunt zilele la fel de vesele, precum umbrelutele, draga Niko! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, zilele sunt vesele si frumoase. Nu stam asa de mult pe plaja noi, ne place mai mult sa facem baie si cand ne saturam de mare, mergem în camera. Stațiunea este mică si nu prea mai avem ce vizita pe aici.

      Ștergere
  2. Sunt frumoase umbrelutele!
    Dada, i-am auzit pe oamenii care-s in apa - mi se pare ca se distreaza bine!
    Desenele imi fac pofta de desenat! Si am cam acelasi talent ca la cusut cu mâna! 😊
    Zile cu soare in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai e atât de plăcută apă și valurile că distracția maxima nu e pe plaja.
      Mulțumesc Diana

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!