vineri, 5 iulie 2024

Câștigători Iunie TC24

  S-a încheiat și a șasea lună provocării transformărilor creative, în care materia primă de transformat a fost plasticul. Prima lună de vară și-a spus cuvântul, sunte fie mai ocupate, fie în vacanță, numprul de lucrări participante a fost semnificativ mai mic față de lunile anterioare, dar știe deja toată lumea, orice lucrare poate fi recuperată și înscrisă în tabelul suplimentar. Tot acolo puteți înscrie și lucrări noi care respectă una din cerințele temelor din lunile trecute.

Ca de obicei, avem două lucrări câștigătoare, dar .... un singur câștigător. Prima dată jurul a ales Fereastra la Indigo și a ieșit căștigătoare perdeluța mov. Apoi am pus l-am pus la treabă și de domnul random și acesta a ales niște cireșe mititele și foarte drăgălașe. 

Autoru ambelor lucrări este :

Diana

Sincere felicitări, tuturor participanților!





Câștigătorul lunii are posibilitatea de a stabili două din cele 24 de teme ale provocării Adventul Exploratorului Creativ ce se va derula în decembrie, precum și câte o materia primă care să fie folosită la realizarea acelor teme. (exemplu : îngeraș - hârtie). Tabelul cu temele deja alese spoate fi consultat mai jos. O precizare, materia primă aleasă se poate repeta dacă considerați că e ceva ușor de găsit și folosit în AEC.




4 comentarii:

  1. Uau! Asta da, surpriza faina! 😊 Știi (mai bine zis știți) că mă simt... cam mândră, dar și cumva, nu știu...?! 😍 Sigur, știu că "tragerea la sorți" e "tragere la sorti", dar chiar și așa... Mă simt fain!

    Mulțumesc! 😊
    Felicitări tuturor! Spor la ce aveți nevoie! 💞😘🍀🌹

    Ooo! Sper sa găsesc și eu ceva de propus. Daca n-o fi tocmai interesanta ideea macar sa fie ceva simplu de !ucrat și care să... merite efortul. 😊 Pfuuu! 😃

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Mânuțe hărnicuțe...

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari :D Abia astept sa vad cum se va mai contura tabelul .. desi parca vad ca la calendar o sa fie o surpriza ca ... uitasem si ce am propus eu.. intre timp :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!