joi, 16 mai 2024

Felicitare Pascală (SPIII - 11 și TC24 04-01d)


 Tema cu numărul unsprezece din provocarea Salvăm Păpuși, s-a lăsat cam greu realizată. Aveam o idee de a îmbina transformările creative cu această temă, cablurile acelea chiar mi-au dat idei multe, dar nu ușor realizabile și până la urmă am renunțat să mă complic.

Mi-am luat de curând o matriță pentru aparatul de tăiat și doar pe ea o aveam în cap ca reprezentativă a Săptămânii Luminate. Efectiv, neuronul s-a blocat la ea și nu reușea să găsească soluția „s-o lumineze”. Și bine-ențeles că ideiile salvatoare au venit fie pe ultima sută de metri fie la spartul târgului, adică prea târziu. Abia când m-am așezat la laptop să scriu, am realizat că ce potrivit ar fi fost pe felicitare să scriu „Paște Luminat”!

Ideea de lumină am sugerat-o, zic eu cu staniolul reciclat de la ciocolată. Oricum, în fucșie de cun ții felicitarea și unghiul în care cade lumina, se văd ceva reflexii pe staniolul utilizat.

Am folosit tehnica de lucru de la felicitarea de luna trecută, ba chiar și cartonul de la aceeași cutie de bomboane. Motiv pentru care voi trece postarea și în tabelul suplimentar de la Transformări creative. Literele sunt realizate cu același aparat de taăiat/embosat și lipite cu aracet.



7 comentarii:

  1. Superb a iesit! Imi place mult cum ai sugerat sclipirile (macar la tine se vede clar cum sclipeste - la mine abia am reusit sa surprind sclipirile si, Slava Domnului, chiar sclipesc „diamantele” acelea :))) ).
    Chiar - Paste Luminat suna tare frumos - si eu mai patesc asa cu ideile, dar si Paste Fericit e minunat ca mesaj.
    Ma uit cat de micute sunt literele - ai avut ceva de lucru cu ele. :)
    Si imi place cum se potriveste su fundalul.
    E super masinuta :D Credca mi-ar placea si mie una de gen. Fac lucruri super faine si, cand vine vorba de decupat, chiar as avea nevoie de ajutor. Va trebui sa studiez un pic ce si cum :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte delicate acele litere, mai ales din staniol. Probabil din carton ar putea fi mai ușor de folosit.
      Multumesc.

      Ștergere
  2. Matrita e superba. De unde ai luat-o? Daca invatam bine masinuta, cred ca orice este posibil.... Arata minunat felicitarea ta.
    Felicitari, Niko! Numai bine la voi!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mașinuta si matrițele le-am luat de pe Temu. Acum caut să vad daca găses si matrite de embosat pentru masinuta asta, tot pe Temu, in ideea ca poate iau ceva la următoarea comandă.

      Ștergere
  3. E o felicitare superbă! Culorile cu auriul sunt atât de potrivite! Și-mi place foarte mult cum arată "dantela aurie. 😍

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!