duminică, 14 decembrie 2014

Un week-end plin de activitati - calendar advent 12-13-14

   Week-endul acesta a fost plin de soare, vizite, activitati si mult mult timp petrecut impreuna, in familie cu jocuri, muzica si distractie. Dar articolul asta este despre lucrarile din calendar.

Vineri am facut stelute din fir trecut prin aracet indoit cu apa, asezat in forma de stea si lasat sa se usuce;


Sambata am continuat cu pictat figurine din ipsos. Au lucrat fetele singure cat au avut chef si rabdare


Iar azi, am lucrat impreuna felicitari de Craciun. D. n-a avut rabdare decat pentru doua felicitari, cu braduti:


Cri, a incercat mai multe:


Si mami ( am observat in timp ca fetele inteleg mai usor ce trebuie sa faca daca si eu fac acelasi lucru ca ele):



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!