vineri, 19 decembrie 2014

Ornamente și coronițe - Calendar advent 17, 18, 19

 Odata cu serbarile de Craciun timpul meu parca a intrat in sac, astfel ca n-am mai ajuns si in fata calculatorului cu pozele de la activitatile noatre zilnice. Acum ca a inceput vacanta sper sa gasesc mai mult timp pentru calculator. Ce am lucrat zilele acestea?

Mai intai, ornamente in forma de Mos Craciun din tuburi de la hartia igienica, dupa acest tutorial.


Ornamente din margele termorezistente. Ideea mi-a dat-o Laura in articolele de pe blogul ei despre aceste margele



Coronite din polistiren. Initial pregatisem niste mohair verde sa le imbracam si deja ma asteptam ca cea mica sa renunte undeva pe parcurs. Solutia salvatoare mi-a dat-o Cri : hartie creponata ca asa a vazut ea acum cativa ani la doamna ei educatoare. Adevarul e ca a mers super usor in acest mod si cred ca in jumatate de ora, coronitele erau gata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!