sâmbătă, 22 iunie 2024

Culegatorii de serviciu

Dacă tot v-am aratat-o pe Scai în vișin, să vă prezint și ceilalți însoțitori matinali la cules de visine. Bine-nteles fiecare culege în interes propriu, adică eu pt dulceata, ei pentru burtica proprie.



Anul acesta cățeii mei s-au specializat în cules fructe. Pe Bella o știam amatoare de caise de anul trecut. Caisul se scutură inevitabil și în zona lor de acces, așa că le-a avut la dispoziție. Dar se pare că a ținut minte că prea multe caise nu fac casă bună cu sistemul ei digestiv. Anul acesta a luat doar cateva de poftă. Însă nasul ei fin a descoperit căpșunile și cum scăpa în grădină, direct pe folia de căpșuni mergea. E motivul pentru care și-a primit interzis total în grădină. Și ea și Nero.
Nu de alta, dar după ce s-au înfruptat amândoi pe îndelete din merișorul de miere, sigur s-ar delecta și cu niște zmeură, pe care o știu amândoi de anul trecut. Nici nu vreți să știți de câte ori am „certat-o” pe Bella că mănâncă merișoare ca să descopăr că era de fapt Nero. Cu problemele lor de piele au stat amândoi fără zgardă în perioada acestor fructe și nu reușeai să-i mai deosebești de la distanță.
Dacă plăcerea de a mânca căpșuni și merișoare am înțeles-o că sunt fructe dulci, pur și simplu m-au luat prin surprindere cu vișinile. Mai ales că cele de pe ramurile cele mai joase nu sunt chiar foarte bine coapte.
Și uite așa mi-am adus aminte că patrupezii mei mânâncă și struguri, mai ales stafidiți, dar vara le place să se răcorească și ei alături de noi cu câte o felie de pepene. În concluzie, fructe să fie că ei vor fi fericiți.
 

8 comentarii:

  1. Tocmai ce mi-a disparut comentariul. probabil de la caldura se mai dau rateuri..
    Ma bucur ca ii vad pe blanosi.. Chiar ma intrebam ce mai faceti pe caldurile astea... sunt sigura ca si la voi se resimt, cu toata verdeata si banuiesc ca e si mai mult de lucru.
    Ganduri bune si multa bafta!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer, sincer, pe căldurile sta facem căldură și mai mare. Pe de o parte incălzim făcand dulceață, cum zice sotul „focalim toata ziua”, pe de alta parte contribuim din plin la încălzirea globală folosind AC-ul din dotare. Cat de mult se poate.

      Ștergere
  2. Sunt tare dulci blănoșii tai.
    Îți doresc sa ai spor la conserve.

    RăspundețiȘtergere
  3. va ce simpatici! ce veselie la tine în gradina! Ce de ajutoare ai!
    Numai bine dragilor! Sa aveti spor in tot ce va propuneti 🥰🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faini sunt blănoșii! Cu boticurile la vișine devin irezistibili! 😍 Îmi imaginez cum ii smotocesc! 😅
    Isteți câini! Știu ce le priește și cât sa consume, mai apoi.
    Mi-am amintit de cățelușa unei prietene, cățelușa care manca fructe cu plăcere. Într-o zi a dat iama in dude, în curtea unui vecin, unde erau în vizită... Vaaai, ce-a fost mai apoi la fundul ei! 😊 Devenise și letargica... De atunci nu s-a mai atins de dude.

    Spor la ce faceți voi acolo! 😘

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!