miercuri, 27 aprilie 2022

Decor de Paște in oras ---- dispărut

 Mai știti decorul de Paște de care vă spuneam săptămâna trecută la rubrica Miercurea fără cuvinte. Și cum vă spuneam că mai sunt și altele pe care abia aștept să le văd. Ei bine mi-am programat aseara o plimbare târzie prin centrul orașului tocmai ca să le văd pe toate și să le pozez pentru azi la aceeași rubrică. 
Numai că ...surpriză. Toate decorurile de sărbătoare erau pur și simplu dispărute, de parcă nici nu ar fi existat. Au fost puse cu cel puțin două săptămâni înainte de Paște ca să fie strânse în a treia zi de Paști. Sincer eu nu am înțeles logica acestui lucru. Mă așteptam să fie lăsate toată această săptămână.
Deși dezamăgită de logica conducerii orașului, am profitat de plimbarea programată alături de fete și prietenele lor, și ne-am întors acasă târziu, mult după apusul soarelui. Sunt plăcute și plimbările astea în amurg. 

4 comentarii:

  1. Sunt minunate plimbarile in amurg!

    Hm. Logica la administratorii oraselor?! Esti optimista de top! 😊
    A dat iama prin oras vreo vulpe si-a papat iepurasiii, cu oua cu tot! 😊
    E bine ca ai vazut si fotografiat cat s-a putut - a fost dragut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii, am cautat pe net fotografii sperand sa gasesc postate de altii cu ceilalti iepuras. Nu am gasit decat cele trei pe care le-am pus si eu.
      Vulpea aia --- tare hamesita a fost!
      Logica administratiei oraselor? cred ca ar trebui considerat pleonasm, nu?

      Ștergere
  2. Bine ca ai apucat sa vezi ceva si ne-ai aratat si noua. Eu aici nu am vazut nimic Pascal pe unde circul.
    Nici nu gasesc ce cuvinte sa spun despre aceste fiinte...
    Sanatate maxima si spor la tot, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De vazut, am vazut mai multe, dar de la volan si n-am putut sa le fac poze. Asta e. Macar le-am avut chiar si numai atat. Am vazut ca si in parcul din comuna mea s-au pus ceva decoratiuni, tot din masina le-am vazut si pe acelea. Poate reusesc sa ajung acolo la timp daca nu or fi disparut si acelea deja.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!