marți, 22 februarie 2022

Mărțișor 8 : hârtie - link inscriere

 


Am ajuns și la ultima săptămână din calendarul Mărțișorului Parcă nu îmi vine să cred că deja au trecut aproape două luni din acest an și că primăvara bate la ușă și calendaristic.

Tema săptămânii : hârtie: realizarea de mărțișoare și  felicitări folosind hârtia. 




Orice felicitare care folosește doar hârtie și/sau carton se poate încadra aici. Inițial mă gândeam la felicitarile ”iris folding”,o altă tehnică pe care am îndrăgit-o cândva. Dar căutându-mi șabloanele pentru ele am descoperit cutia pentru felicitări decupate și-am zis că e cazul să o mai ”golesc”.

Tehnica de lucru aici e chiar foarte simplă, trebuie doar îndemanare în mânuirea cutterului.. Se desenează/printează pe carton șablonul dorit apoi se decupează. M-am obișnuit să decupez cu atenție astfel încăt să folosesc și partea decupată lupind-o pe un alt carton. Obțin astfel două felicitări.




Mărțișoarele de hârtie au fost o provocare să le găsesc de când am creat calendarul. Am ales să fac unul din modelele prezentate acolo, fără să mai caut alte variante. Sunt chiar drăguțe, le-aș transforma în cercei, mai ales că îmi e dificil să găsesc o modalitate de ambalare care să-mi placă.



La final de Mărțișor vreau să vă mulțumesc tuturor care n-ați urmărit creațiile și în special Dianei și Suzanei care mi s-au alăturat pe pacursul acestei provocări. Abia aștept să vad și ultimele voastre creații. Totodată vă cer permisiunea să fac o postare cu toate mărțisoarele și felicitarile făcute de voi.






  

7 comentarii:

  1. Cum ziceam la "Fantezie in rosu si alb": am uitat de hartie! Nu-mi dau seama cum am putut uita, dar vin. 😊
    Si eu iti multumesc, Niko, pentru ocazia pe care mi-ai oferit-o sa ma joc si sa aflu o multime! ❤️
    Sigur ca poti prelua fotogafiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana si pentru participare si pentru acord.
      Formularul de inscriere va sta deschis pana pe 7 martie cel mai probabil, deci e timp sa faci ceva. Eu am intarziat cu felicitarile nu doar o singura data in acest calendar.

      Ștergere
    2. Mi-am adus "operele"! :)) M-am minunat cand am constatat cat de mult imi place sa ma joc cu hartia! Fara provocarea aceasta nu stiu daca mi-as fi amintit ca-mi place cum se "modeleaza" hartia! A fost o surpriza super "descoperirea". 😊
      Weekend frumos iti doresc! Spor in ceea ce ai de facut!

      Ștergere
  2. Arata foarte frumos! Sincer chiar si eu vrea sa stiu ce voi face!
    Inca nu m-am hotarat. Am mai experimentat firele, ca am devenit fan.😊
    Multumesc Niko pentru provocarea ta. Am mai invatat lucruri noi, asa ca e perfect!
    Seara frumoasa!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Ma bucur ca ti-a placut provocarea. Sper sa iti placa si urmatoarea.

      Ștergere
  3. M-am hotarat. E cumva, chiar daca am vrut altceva...😊
    Weekend placut, draga Niko!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!