joi, 7 decembrie 2023

Secretul lui Moș Crăciun

 Azi Monica a ieșit din atelierul ei și s-a oprit și pe la laptop. Așa a aflat că Rux Împodobește bradul virtual, ediția XIV. Bine, știa ea ceva, dar uitase termenul limită de înscriere. S-a grăbit să facă ceva acum, să nu uite, fiind ocupată cu Adventul exploratorului creativ și Adventul fotografic, ediția a doua. Ba încă a mai primit o nouă misiune, să facă până duminică 15 globulețe cu zăpadă artificială, iar Martinel s-a prezentat și el cu o cerere: să-i împodobească și lui bradul cu ornamentele de anul trecut. Off, ce de treabă are!

Când a citit ce temă are provocarea lui Rux, s-a gândit imediat la un cadou, e perfect spune ea, să reprezinte Secretul lui Moș Crăciun. Doar Moșul știe ce a pus acolo, oricât de transparent e cadoul realizat de ea.

Materia primă folosită a fost cât se poate de minimă: bețe de frigărui, fir argintiu și o panglică roșie. Bine-nțeles ajutată de prietenul ei, pistolul cu silicon.

A început cu tăierea bețelor de frigăruie la aceeași dimensiune, 15 cm, 12 bețe. Cu ajutorul siliconului a unit două seturi de câte 4 bețe și a format două pătrate. Apoi, cu restul de bețe, a unit cele două pătrate formând un cub. 


Nu a fost tocmai ușor de montat, se cam înclina. S-a grăbit să-l stabilizeze cu ajutorul firului argintiu formând diagonalele. Si firul a fost fixat tot cu pistou de silicon. La final a decorat cubul cu o panglică roșie și o fundă făcută din aceeași panglică:


Și poza pe fundal alb, cum se cere în provocare:


Acum e foarte fericită că și la noi se împodobește bradul fizic, ascultăm colinde:



Și în plus, afară se așterne prima zăpadă. Scai pare încântată și curioasă. Fifi în schimb deja se vaită și ne-a adus aminte de disperarea lui când a văzut anul trecut totul alb.


7 comentarii:

  1. Superba decoratiune. Cat de frumos a iesit!! Pur si simplu de poveste - Imi place mult efectul pe care il are firul. Ce idee faina ai avut!!
    Felicitari :).
    Eu dejama gandesc cum as putea face eu asa ceva - stai sa vezi ca ma amuz singura... ma gandeam la un balon patrat peste care sa lipesc fire .. inmuiate intr-o solutie cu zahar (stiu ca am citit candva ca atunci cand se usuca se apreteaza cumva - asa o fi? hahaha) sau altceva care sa lipeasca si sa nu miroasa a lipici puternic...
    Da bine.. nu ar arata la fel de fain - imi place mult cum se vad betele de frigarui.
    Chiar un cadou secretos :D
    Pupici. Ma bucur ca impodobim impreuna bradul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am topit după acel fir. Deja azi am fost să iau altul. Trebuie să mă opresc din a merge la cumpărături.

      Ștergere
  2. Ce idee minunata! Neuronii mei au aplaudat-o!
    Spor si inspiratie, dragele mele! ❤

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb ce ai facut! Pare... eteric! De-a dreptu' secretul lui Mos Craciun! 😍 Imi place cromatica si imi place cum sclipeste! Paianjenul de Craciun ar fi invidios pentru o astfel de tesatura. 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee grozavă ai avut! Îmi place mult ornamentul tău! Felicitări

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!