joi, 7 decembrie 2023

Adventul fotografic, ediția II - Ziua 7

  Tema zilei: Zăpadă






10 comentarii:

  1. uite, asa o zapada mi-ar trebui si mie sa decorez "oraselul"... înca nu m-am interesat de unde as putea procura.
    Foarte frumos înscenat. Craciunita in cel mai frumos decor hibernal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și bulgării și „zapada”=vatelină le-am luat din același magazin, Jumbo.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  2. Ce pinguini simpatici! Se pot atarna?
    Seara buna, draga Niko! Un start bun spre weekend!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se pot atârna. Sun achiziție mai nouă, doar de anul trecut, dar fac parte din decorul pe care îl numesc Polul nord : https://mniko.blogspot.com/2021/12/jurnal-de-advent-10.html
      Am găsit în sfărșit si pozele de anul trecut : https://mniko.blogspot.com/2022/12/trenulet-si-globuri-de-hartie-jurnal-de.html
      Trebuie să mă învăâ să pun mai multe etichete la postări.

      Ștergere
  3. Ooooo ce tare decor!!! Vai ce draguti piguini... ai si un arici sau?
    Imi plac tare mult :D
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dam acum am si arici și veverită, urși. Intră pe linkurile pe care le-am pus ca răspuns la comentariul Suzanei.

      Ștergere
  4. Un decor minunat, si inspirat! Pinguinii sunt extra-dragalasi! Cel de langa bradut e arici?! Orice ar fi, e dulce-dulce! Merge spre Monica sa ii ceara o imbratisare. :-)

    Am copiat de la tine partea cu pompoanele. :-) Multumesc de idee! Am destule pompoane albe, dar nu mi-ar fi dat prin tartacuta sa le folosesc ca zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici sunt doar pinguini. Am și un arici, încă nu fusese scos din cutie la vremea acestei poze. Il vezi lăngă căsuța din zona artică (https://mniko.blogspot.com/2023/12/zona-artica-decor-de-sarbatori.html)

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!