duminică, 10 decembrie 2023

AEC Ziua 10 - Brad macrame cu paiete

 

Foarte subțirel plicul cu nummărul 11. Monica era deja curioasă, ce să fie oare? Paiete/decorațiuni de masă. Ce să facă oare cu ele. Ea nu are masa ei proprie pe care să o decoreze cu acestea. Se gândea la o felicitare pe care să lipească niște brăduți, niște fulgi, dar surpriză : masa de lucru i-a fost luată de subsemnata, i-am ocupat-o cu globuri și decorațiuni, în sfțrșit facem și noi bradull.

În consecință, Monica s-a retras strategic spre pat și a încept să împletească niște fire pe o sârmă.
- Ce faci acolo? am întrebat-o denumerită.
- Proiecte! O să-ți placă m-a asigurat și și-a continuat lucrul. 
Apoi mi-a trimis un filmuleț să învăț și eu cum se face.
Rezultatul chiar mi-a plăcut, am mai spus dezvolt o nouă pasiune, tehnica macrame și mă încântă să văd câte se pot face de saărbatori cu această tehnică. Monia a împletit co panglică macrame din noduri simple folosind ca suport o sârmă mai rigidă. La final a răsucit panglica pe un con de polistiren și i-a dat forma unui brăduț. Din carton buretat cu sclipici a făcut o stea pentru vârf. Iar pe post de globuri a folosit paietele din punguliță, doar pe cele albe. Paietele nu se văd foarte bine în poză, dar e mai interesant brăduțul ei așa.








Monica vă învită pe voi acum să folosiți beșișoarele de urechi în creațiile voastre.

10 comentarii:

  1. Si eu am deschis pliculetul acum si mă gandeam sa mai decorez bradutul facut din inele de carton...
    Bradul tău este elegant, este superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am oscilat între o felicitare și brăduț. Am preferat în final brăduțul. Găsisem tutorialul pt brad fix cu o seara înainte. Trebuia sa îl încerc.

      Ștergere
  2. Îmi place tare mult brăduțul macrame, și se așează frumos paietele pe el. Eu încă mă gândesc ce să fac cu paietele 😃.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Începe sa îmi placă din ce în ce mai mult aceasta tehnica. Sunt atât de multe lucruri frumoase ce se pot face din împletirea firelor!

      Ștergere
  3. Iarasi ceva inedit si minunat. Nu intru acum pe fb. Doar il admir de la distanta!
    Este foarte inventiva. Felicitari!
    ... Seara buna si o saptamana usoara!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu chiar inventiva, ca nu l-am inventat eu, doar am găsit un tutorial ușor de urmărit și de realizat.
      O săptămână frumoasă!

      Ștergere
  4. Vai ce frumos este bradutul!!! Hmmm am nevoie de niste sarma (dar mai ales de timp :)))). dar serios - ce fain arata!
    Mi-au placut mult paietele. Am folosit clopoteii si doua stelute gaurite pentru o ghirlanda si un bradut verde pentru o deco. Restul as vrea sa le folosesc la altceva :D
    In pluscele rotunde ma gandesc sa le fac glob :)))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte simpatic asa pe sârmă. Se comporta ca un arc, dar cred ca depinde și de sarma folosita.
      Recunosc ca am uitat de cele rotunde, nu le-am avut în plic. Cumva mai bine, ca nu as mai fi făcut brăduțul. Eram setsra pe ele sa fac o felicitare, cum au făcut fetele mele acum doi ani, http://mniko.blogspot.com/2020/12/ziua-19-cerculete.html

      Ștergere
  5. Imi place si mie bradul lucrat de Monica! Te cunoaste bine. :-) A zis ca o sa-ti placa si cred ca iti place. :-)
    E foarte interesant lucrat. Cuvantul "macrame" mi-a dat ideea de a folosi un mileu pentru tema din ziua a 10-a. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ar trebui să mă cunoască. Monica e în sufletul meu de foarte mulți ani, fix acea Moica inspirată de romanul lui Teodoreanu. Doar că anul acesta a găsit calea să se materializeze cumva.
      Și eu mă gândesc tot la mileurile de pe vremuri (îmi plăcea să fac) când citesc macrame. Am aflat că așa se numește tehnica, dar tot sună cumva altfel pentru mine.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!