vineri, 22 decembrie 2023

A început să vină Moș Crăciun

 Săptămâna asta am avut parte de o nouă surpriză, bine, mai multe dar doar una legată de blogosferă. După coletul de la Rux, miercuri am mai primit unul, de data aceasta de la Mihaela. Fetelor, sincer m-am simțit ca în copilărie când venea Moș Crăciun, cu așa emoții am desfăcut și acest colet.

Am găsit frumos împachetate o carte despre care am înțeles că e de dragoste, nu tocmai biografică așa cum m crezut inițial. Subiectul pare interesant și cred că o s-o încerc cu prima ocazie. 

Alături de carte am descoperit un spărgător de nuci absolut încantător. Inițial nici nu am remarcat că e lumânare, așa captivată am fost de model, de culori de detaliile de execuție. Nici nu părea a fi lumânare. Și-a găsit locul perfect pe macheta șemineu de parcă a fost făcută special pentru el. 

Fluturașul croșetat cu fir sclipicios ornează și el un aranjament de masă așezat fix în fața șemineului.

Mihaela, îți mulțumesc mult pentru darurile primite. Mi-au mers la inimă.


4 comentarii:

  1. Cu drag! Mă bucur tare mult că ți-a plăcut micul meu cadou, de fapt cadoul de la Moș! Chiar se potrivește în decor spărgătorul de nuci!
    Să ai un Crăciun binecuvântat ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a bucurat foarte mult acest cadou de la Moș și toata lumea a apreciat lumânarea.

      Ștergere
  2. Craciun Fericit!!
    Ce dragut este cadoul ♥!!!
    Si eu am primit - am fost cuminti, ce mai :). Dar eu l-am pastrat de prezentat pentru ... curand :))).
    Sarbatori minunate draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că și la tine a sosit Moșul acesta special.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!