joi, 28 decembrie 2023

Semne în dimineața de Ajun? - Reflexii în oglindă (43)

În dimineața de Ajun, am avut parte de o vreme frumoasă, chiar dacă mai rece. Soarele și-a arunct razele asupra noastră și a creat din nou pe televizorul meu niște reflexii minunate, frumos colorate.

Poate sunt eu azi setată pe simbolistică, dar stând pe canapea mi se părea că văd un brad în roșu și verde, din păcate nu se vede prea bine în poză, în realitate arăta chiar spectaculos.

Ridicându-mă să iau telefonul pentru poză, părea că mi se dezvăluie rând pe rând câte o rază colorată, până când într-un final părea că s-a format o stea cu șase colțuri. M-am gândit imediat la Steaua din Bethleem și m-am grăbit s-o surprind în poze așa cum am văzut-o și eu,





Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


9 comentarii:

  1. Wow ce reflexii extraordinare! Eu vad bradul foarte bine, iar steaua cred că îți lumina casa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a setat starea de spirit pentru toată ziua și am simțit cumva că avem spor la tot ce ne-am propus să facem și cumva am reușit să mai facem și din cele ce nu fuseseră pe lista imediată.

      Ștergere
  2. Superbe reflexii! Daca asa arata in poza imi imaginez ca in realitate a fost UAU!
    Senine zilele sa va fie! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte SF imaginile! Le-ai surprins exact cand trebuia, presupun.
    Oricum in ultima fotografie, parca s-a format un fel de con - brad cu beteala.
    Asa mi se pare.
    Seara frumoasa, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am văzut ca pe un brad împodobit.
      Seara frumoasă, Suzana.

      Ștergere
  4. Si eu vad bradul (in colaul 2 nu?) Fantastic. Si Steaua! Wow.. ce experienta minunata. Ma bucur mult pentru tine si pentru noi ca ai reusit sa surprinzi momentul.
    Iti multumesc! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, dar ai surprins niste reflexii superbe!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!