vineri, 8 decembrie 2023

AEC Ziua 8 - Dischete demachiante

Plicul de azi a fost cam voluminos și Monica s-a impacientat că o fi și greu. L-a chemat în ajutor pe omul de turtă dulce de ieri, dar s-a relaxat repede când a văzut că are de lucru cu dischete demachiante. Știa multe posibilități, multe de vară, ce floricele colorate ar putea face cu ele. Dar e decembrie, vine Crăciunul, facem ornamente de iarnă. 

După ce a vizitat site-ul Krokotak care i s-a părut cel mai bogat în idei, nu doar pentru tema ei, dar așa în general, s-a hotărât să facă un îngeraș. Nu a mai făcut poze în timplul lucrului, sunt destul de clare pozele de pe siteul de inspirație. Totuși, ea nu-i așa prietenă cu capsatorul, așa că a folosit pistolul cu silicon. Pare puțin trist îngerașul ei, acum se gândește că probabil trebuia să-l coloreze și ea ca în model. Pentru îngeraș a folosit doar două dischete.

Și de pe același site s-a inspirat și pentru restul de dischete din plic. Floare de zăpadă au numit-o acolo și tot cu capsatorul era făcută, dar ea tot cu pistolu de silicon s-a simțit mai confortabil. Si dacă e de zăpadă, apoi să fie de zăpadă, nici pe ea nu a colorat-o. 


Pozele le-a făcut în bradul pe care l-am desfăcut de două zile deja, dar nu am reuțit încă să-l împodobim. Parcă nu e atmosfera de sărbătoare fără brad. Abia în seara asta au avut timp fetele să se ocupe de brad. Iar eu singurica, fără ele... parcă nu merge. 


Monica speră că v-a inspirat în joaca cu dischetele demachiante și așteaptă să vadă creațiile voastre.

6 comentarii:

  1. Haha - vai! Si eu am decupat ieri seara o discheta patrata :))). Hmmm sa vedem ce vom face maine :D
    Pupici

    ps: e foarte dragut ingerasul!! Dar si florica e interesanta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Din nou ceva nou!
    Multumesc, Niko! ❤🙆

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost o adevarata provocare sa ma joc cu dischetele demachiante! Am urmat modelul tau (ador ingerasii!), accesand site-ul amintit. 😊 Am mai terminat cateva "jucarii", dar nu am prea avut timp sa pregatesc si postarile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incă nu am ajuns să vâd dar fac tot posibilul să recuperez maini. Acum deja sunt terminată de oboseală.

      Ștergere
    2. Stai linisitita! (cum se zice) 😊 De terminat le-am terminat (mai multe) dar nu am reusit sa postez - pana la ingerasi mai e... 😊

      Ștergere
  4. Ha ha ha... acum am văzut că am făcut același ornament ca tine din dischete . Eu am folosit și capsator si pistolul cu silicon.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!