joi, 21 decembrie 2023

AEC Ziua 21 - Forme brioșe

Plicul cu numărul 21 din calendarul exploratorului creativ conține forme de brioșe. Acum a înțeles și Monica de ce m-am amuzat teribil când am deschis ieri coletul de la Rux, mai ales că știam că vin imediat la rând în „brăduleți/cutiuțe”. Sper să-i placă și ei ce am trimis eu.

Venind de la ședința foto pentru adventul fotografic, Monica s-a simțit imediat inspirată și fix în tema fotografică a decis să facă un îngeras. A căutat și un tutorial în caz că e cineva interesat. 

Spre deosebire de tutorial, Monica a preferat să lipească cu pistoul de lipit formele de brioșe, iar pentru cap a folosit un pom-pom alb.

Și pentru că joaca s-a terminat puțin cam repede, Monica s-a servit din sertarul meu cu alte forme de brioșe albe cu ajutorul cărora a făcut un glob în tehnica fagure de miere (honeycomb) după acest tutorial

Și pentru că a găsit și niște forme de brioșe verzi, a realizat din ele și un brăduț simplu. 


Monica m-a rugat să vă mai arăt un model de brăduț pe care l-a găsit în seara asta. Ea nu a mai avut timp să-l facă, dar i s-a părut deosebit și dacă cineva vrea să-l încerce, vă lasă și tutorialul.


Acum, e rândul vostru să folosiți formele de brioșe în creațiile voastre.



9 comentarii:

  1. Ce repede ii merg mainile sa faca ingerica!
    Arata bine si bradutii. Multumiri pentru idei, Niko!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, si eu m-am uitat de câteva ori să înțeleg cum așează piesele pentru cusut. SIncer mi s-a părut mai simplu să le lipesc.

      Ștergere
  2. Mi-au placut tare mult! Cele simple sunt asa de mari si ofertante!! Ma uit acum la bradutul gasit de Monica - vai ce frumos este. Mi-am salvat si eu, poate ca voi reusi sa fac ceva. Tare dragut e!! Si ce bine ca nu am facut mai multi ingerasi ca imi ajunge materia prima si de un brad.. poate il fac pentru fii creativ :))))). haha
    Mi-au placut mult si cele colorate - foarte dragute modele. Si desigur pe cea maro am recunoscut-o. Am vrut sa o folosesc la deoratiunea grad pentru baza dar era prea mica - nu-i nimic, ca vor mai fi ocazii.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că nu le-am găsit pe cele verzi de le-a folosit Monica să e trimit și pe acelea.
      Pupici.

      Ștergere
  3. Toate arata bine, dar parca ingerasul imi place cel mai mult! Si bradutii de jos m-au inspirat, am facut si eu ceva asemanator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu am văzut ce ați lucrat. Azi sper să ajung pe la toată luea să văd. Și mie mi-au plăcut mult acei brazi.

      Ștergere
  4. Spre bulgaras nu m-as avanta, sa confectionez, dar am incercat un ingeras si un brad... (despre brad urmeaza sa scriu) -:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Surprinzător, dar bulgărașul a fost foarte ușor de făcut.

      Ștergere
  5. Imi place îngerasul! Am făcut și eu un brăduț după tutorial...e prăpăd!:))) Dar macar am incercat...

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!