duminică, 3 decembrie 2023

AEC ziua 3 - Cârlige de rufe


 În plicul cu numărul 3 al AEC, Monica a găsit ceva surprinzător: cârlige de rufe din lemn. Știa ea că văzuse mai demult niște figurine simpatice din cârlige: ren, Moș Crăciun, om de zăpadă ... dar parcă nu prea vroia să picteze. A mai văzut ea pe prietenul Google și brăduți, fulgi sau steluțe din jumătăți de cârlige, dar tot trebuia să picteze. Încă nu și-a amenajat prea bine atelierul de lucru și momentan a zis că pictura înseamnă prea multă mizerie. Nu vrea să-și păteze rochița cea frumoasă cu trandafiri. Dar mi-a pus in vedere să-i scriu Moșului pentru o ținută nouă.
Și apoi a mai găsit un motiv să mă certe: în plicul ei erau doar 4 cârlige și știe ea că în brăduți am pus mai multe. Am tăcut cuminte, că avea dreptate și i-am dat toată cutia cu cârlige. Iar ea a profitat din plin.
 A recuperat o cutie de la guma Orbit, i-a înlăturat capacul și a lipit pe margine jumătăți de cârlige. A obținut astfel o mică vază pe care a decorat-o cu ghirlandă de mărgele din plicul de ieri. Apoi a luat aranjamentul creat ieri și l-a refăcut în vaza nou creată. 
Nu s-a mulțumit doar cu atât, a vrut să vă dea și o idee pentru AF II - Ziua 3, iar pe un cârlig mai mic a lipit tot cu pistolul cu silicon un con de brad. L-a prins ea de crenguțele ei, dar este puțin cam greu, a trebuit să-l susțină, așa că l-a dast jos și a declarat că îl păstrează pentru brăduțul lui Martinel.




Acum e rândul vostru să folosiți cârligele de rufe în creațiile voastre.

12 comentarii:

  1. E tare frumoasa vaza pe care a lucrat-o Monica. 😊 Se vede ca are un indrumator talentat!

    Carligele m-au pus in incurcatura. 😊 Exceptandu-le pe cele mici-mici, din care am mai folosit la martisoare, pe cele mari nu prea stiu cum sa le folosesc (bine, pentru rufe stiu!) 😊 da-mi vine o idee, 'ca am de unde ma inspira.
    Spor! ❤
    (de data asta nu am mai apreciat propria fotografie!) 😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că se pare că totuși nu se pot da mai multe like-uri de către aceeași persoană. Am incercat eu cu poza ta acum si tot cu un ike ai rămas, cel inițial, deși link-ul pare activ si pare că dai like din nou.
      Chiar sunt multe idei de lucru și cu cărligele de lucru. Mi-as fi dorit să știu de steluțe sau brăduți atunci când am făcut cutiile, aș fi pus numărul necesar de cârlige pentru ele. La vemea respectivă mă gândeam doar la oamenii de zăpadă.

      Mulțumesc pentru aprecieri.

      Ștergere
  2. Gata, am reusit sa finalizez si provocarea pentru ziua a 3-a...de maine incep serviciul, o sa fiu codasa.
    Îmi place vaza ta din cârlige, eu am ales sa merg pe ornamente de Crăciun! Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut renul tau, Vixen Foarte drăguț.
      Sincer am 9 ani de calendare de advent cu ornamente de Crăciun. Tocmai am dat jos toate cutiile cu decorațiuni și sunt foarte multe. Și chiar o să mai fac și altele anul acesta. Înițiam al vrut s-o impodobesc mai crăciunistic, dar m-am răzgândit pe parcurs.

      Ștergere
  3. Foarte draguta "vaza" ta din carlige de rufe!
    Imi place cum ai d corat si cum a iesit 😍
    Felicitari pentru idee 👍
    O seara placuta! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Super faina este vazuta! Recunosc ca nu as fi desfacut carligele (am cateva insa desfacute de vreme si chiar ma gandeam cum sa le repar... haha) - dar daca as avea cateva din lemn defecte, sigur mi-ar placea sa fac si eu o decoratine de gen :D. Daca ar tine banda dublu adeziva :)). Cu mine.
    Imi place mult si ideea cu conul - eu chiar aveam decoratiuni pe carlig. Si sunt si acum mai noi. Imi plac tare mult.
    Pupici cu drag :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-amintesc de perioada când erau numai cârlige de rufe delemn și cum se stricau in timp și murdăreau hainele. Nu le-as mai folosi niciodata pentru rufe dacă am alternative. Acum că le-am desfăcut caut o idee de a folosi și arcul lor.
      Eu mai aveam oameni de zăpadă făcuți de fete într-un advent, de fapt doar una din ele ( https://mniko.blogspot.com/2020/12/ziua-16-independente.html)

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!