marți, 19 martie 2024

Floare tricotin - Șapte dintr-o lovitură 2/7 (SP III - 03)

 Episodul doi din tema Șapte dintr-o lovitură, Salvăm Păpuși, ediția III, continuă tot cu o floare tricotin, așa cum am și spus când am postat despre ghiocel. Când am ales să folosesc tricotinul ca punct comun al celor șapte teme, m-am decis să fac șapte flori diferite în acest stil. Și ca să-i fac plăcere lui Rux, mă leg cumva și de floarea cu șapte culori și Lidie de anul trecut. Cine știe, poate reușesc să fac chiar floarea ei cu șapte culor dacă am destule culor la materia primă.

Floarea de azi nu are tocmai un nume , este genul acela pe care îl desenăm standard când ni se cere să desenăm o floare și pe care o colorăm după bunul plac. Eu am ales să o fac roșie cu centrul al pentru că doar așa aveam fire de mohair cu care am lucrat șnurul în tricotinul manual. M-am jucat serios azi și cu morișca tricotin sosită ieri și poate că mai făceam ceva șnurulețe dacă nu aș fi avut în plan pentru azi realizarea acestei flori. Despre modul de realizare al florii vă voi povesti cu altă ocazie. Am ținut minte să fac pozele necesare, le-am și edidat chiar, dar la acest moment sunt mult prea obosită să pot povesti coerent ce trebuie făcut. Vă las doar o poză cu șnururile realizate cu ambele dispozitive, firele sunt foarte diferite ca grăsime, dar rezultatele, șnururile tubulare nu par atat de diferite ca grosime. Abia așteăt să lucrez ceva și cu șnurul mai noi să vad cum se comportă la realizarea de obiecte decorative.


A, ce mai vroiam să spun despre morișcă și realizarea unui șnur foarte lung. L-am adunat ghem să se poată răsuci șnurul când îl învârte morișca și ca să nu se desfacă inițial îl prindeam cu croșeta ca in poza cu șnurul alb. Apoi m-am desteptat (sau mi-am bput cafeaua), dar am găsit o varianta mai practică: greutatea mea de la morișcă e ca un cleste mare și am început să prind ghemul cu ajutorul ei, vezi ultima poză cu ghemul verde.

9 comentarii:

  1. Imi place tot mai mult cum se construieste colectia de flori realizate cu snur tricotin! Stiu ca intr-un an am avut coronite si, de fapt, decoratiuni de brad realizate cu tricotinul la Provocari. Totusi, eu mai mult bijuterii (baza la bratari, banderole, coliere) am facut cu snurul. Sau.. ah da - si manerele la traistute. Si ceva accesorii pe la alte proiecte.

    Dar flori de acest gen nu am facut Asa ca imi place cu atat mai mult sa descopar cu fiecare noua tema ce vei face. Pana acum imi plac tare mut amandoua alegerile. parca imi vine sa derulez timpul la capitolul acesta :))))).

    E interesant clestele - mi se pare super fain - al meu are o greutate cu un carligut (ai vazut in filmulet). Mi se pare foarte practic carligul pe care il are al tau.

    Cat despr eoboseala - abia leg doua vorbe in seara asta - nu stiu de ce. Si ma amuzam ca asa as fi dormit.. dar mi-a zburat somnul momenta un domn pus pe karaoke. Nu canta tare domnul.. dar vibratiile aleasi muzica aia in surdina ihhh. Macar de ar fi pus ceva sa te adoarma :))). Na ce pretentii am si eu - nani nani, la club de noapte :)))).

    Ah.. si mai voiam sa zic ceva - niciodata nu am facut snururi asa lungi. Mi se pare foarte tare! Deobicei eu le faceam cat estimam ca am nevoie si incheiam capatul cu croseta. Bine acum, sigur se pot intari si coase la dimensiunea dorita...

    Si tin pumnii sa reusesti si proiectul cu Floarea cu sapte culori. Cum ar fi? :D

    pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai să vezi de-acum incolo ornamente cu tricotin. Tocmai am văzut mai jos că nu m-ai corupt numai pe mine cu acest snur. Și tocmai ce am terminat floricica din această săptămână. Urmează să fac postarea după ce răspund la mesaje. S-au cam adunat ceva.
      SUnt foarte practice snururile asa lungi că tai din ele cat am nevoie. Se evită fir risipit. Ai văzut cat de mult fir se adună la inceputul snurului? Când tai nu se desface atat de mult.
      Sper si eu să-mi iasă proiectul florii cu sapte culori. O pot lăsa pentru tema Flori de florii?

      Ștergere
    2. Sigur ca poti sa lasi - am pus titlurile ca sa aveti idee cam ce ati putea face pentru saptamanile urmatoare. Sa nu fie chiar din scurt :).
      Da - se pierde la inceput fir, desi depinde - e lucrand pe anumite proiecte foloseam respectivul fir in ele :D.
      Abia astept sa vad ce ai pregatit - trebuie intai sa dau o fuga in bucatarie :)))
      Pupici!

      Ștergere
    3. Super, mulțumesc. Aveam eu o idee, să văd dacă îmi iese snurul.

      Ștergere
  2. Ooo, cand ai avut timp sa lucrezi atat? Incredibila esti. Sper sa o primesc si eu zilele astea. Crezi ca m-am putut abtine...?😊 Am pus un fir subtire la papusica, insa nu a iesit prea bine. Un fir mai gros a fost mai bun. Inca mai inaintez cu el.
    O zi faina si inspirata, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Crezi ca m-am putut abtine...?😊" Vai, ce bine mă simt! Firește că nici eu nu m-am putut abține. 😄

      Ștergere
    2. Păi, ai să vezi că se lucrează mult mai repede cu morisca. Snurul de aici l-am făcut într-o zi de Fundeni parcă. Sau după? Știu că ghiocelul l-am făcut in masină la Fundeni. În plus croșetez la pregătiri, lângă elevii după care trebuie să aștept până fac un calcul simplu. Sau la cei care lucreaza mult singuri si au nevoie doar de o indicație.
      Ce, eu m-am abținut cumva? Nici n-am văzut bine filmulețul lui Rux că deja comandam morișca.

      Ștergere
  3. Ce frumoasă e floarea! Simplă și de efect. Mi-a plăcut mult și ghiocelul. Mă tentează să încerc și eu astfel de floricele. Morișcă mi-am luat. 😊 Rămâne să fac rost de sârmă. Încă nu știu care ar fi mai potrivită și de unde să o cumpăr.
    Să ai un weekend plăcut! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mai stiu de unde am luat sârma, o am de mult, dar cred că tot de pe la zonele de craft. Știu că vroiam să fac flori cu ea. Ei bine, fac flori, dar nu ce gândisem initial ( din hârtie creponată).

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!