marți, 5 martie 2024

Încă două gata...

... și de-acum deja ajunse la destinatare. Sticlele le-am lucrat ieri, mai precis aseară, dar n-am avut timp să să le fotografiez până dimineață când am nimerit telefonul fetei, nu pe al meu. Zilele acestea am tot foste ocupate cu pregătirea pentru simularea bacalaureatului care se ține în prezent. Mai e doar o probă, mâine cea la alegere, ieri a fost Limba română și azi matematica.  Ieri numai matematică am văzut și eu și ea.

Cum ea a fost azi la examen, cu una din sticle în ghiozdan, pregătită pentru doamna profesoară de chimie la care urma să meargă după simulare, poza a ajuns la mine foarte târziu. Undeva pe la mijlocul zilei când sincer mi-era mintea mai mult la subiectele de la simulare decât la altceva.

Nu am prea multe de zis în plus față de data trecută, sunt făcute aproximativ la fel. O diferență notabilă e șunurul pe care l-am tăiat prea scurt și nu am mai putut să-l leg cu fundă. 

Mai urmează să fac două sticle pentru mâine, ne întâlnim cu medicul de familie și asistatenta doamnei doctor pentru control și vaccin și apoi cam gata cu aceste sticle că rămân fără materie primă, adică sticle mici de bere și flori din fetru de această culoare.

Articol scris in contul zilei de luni, 4 martie.



6 comentarii:

  1. Chiar faina sfoara. :D Si ce bine arata sticlele transformate asa! :)
    Multa bafta la simulare (cred totusi ca noi nu am avut.. nu imi amintesc deloc - dar imi amintesc ca a fost primul an cu istorie oblogatoriu :D).

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim. Simularea ... a fost cum a fost. Mult de scris. Speram ca a scris si bine. De unele greșeli si-a dat seama deja. Asta e!
      Și, da, noi nu dădeam simulări. Au fost introduse în ideea de a ii face sa conștientizeze ca urmează un examen important și sa înceapă sa învețe. Dar de când nu sectrec notele în catalog, si-a cam pierdut importanta în ochii copiilor. Efectiv nu mai sunt repercursiuni, nu mai sunt teze și s-a dus învățarea aia constantă, continuă. Am ajuns sa cred ca simulările sunt un motiv de a nu se mai face ore, spre bucuria și a elevilor și a profesorilor.

      Ștergere
    2. ... nu mai sunt TEZE? :O.
      Nu ca le-as duce dorul - am prins si 3 (era trimestru) si cate 2 (semestrele - cred ca era singurul lucru bun ca reduceau numarul de teze, haha).
      Dar aveau si ele un rol acolo, totusi.
      Pupici

      Ștergere
    3. Eu am prins doar trimestreca elev, semestre ca profesor. De doi ani nu mai sunt teze si sunt 5 module, nici trimestre nici semestre. Cu vacante de 1-2 saptămâni intre ele. Cu vacanta de schi diferita de la un judet la altul. Găsesti aici structura anului scolar pentru fiecare judet: https://www.edupedu.ro/calendarul-anului-scolar-2023-2024-pentru-fiecare-judet-in-format-printabil-cand-incepe-scoala-in-septembrie-si-cat-dureaza-modulul-1/

      Ștergere
  2. Sper ca a decurs bine simularea. Faine sticlele. Pe ele le mai gasesti,
    floricele poate mai greu. Inca nu stiu cum sa fac un fetru moale sa fie mai
    usor de taiat. Ai vreo sugestie? Poate apretare?
    Pupici si bafta la toate! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul tau era in spam, ca un altul al lui Rux. Abia acum l-am descoperit. Simularea a fost destul de ok, o să vedem exact la rezultate cum.
      Oare ar merge apretat? Nu prea stiu să lucrez cu fetrul, de obicei iau figurine gata decupate Aceste floricele sunt autoadezive si au o foie pe spate pentru a proteja lipiciu. Mă gândesc că acel lipici le intăreste cumva.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!