vineri, 8 martie 2024

La mulți ani, Doamnelor!

 Pentru că am reușit să găsesc „materie primă”, adică sticle, că la capitolul flori nu stiu de unde le luasem pe primele, ieri și azi nu am făcut altceva decât sticle înfățurate în sfoară pentru a fi dăruite profesoarelor fetelor. Avusesem eu alte planuri cu această ocazie, dar când nu reușești să faci ce ți-ai propus e bine că reușești să te repliezi acceptabil. De data aceasta am ținut cont să tai și șnurul de mărțișor mai mare ca să îl pot lega cu fundă.

Sper că nu e prea târziu să vin și eu cu urările de bine catre voi, dragi cititoare ale blogului meu. Vă mulțumesc pentru vizitele voastre și vă doresc să aveți o primăvară minuntată!




6 comentarii:

  1. La multi ani :*!!!
    Ce proiecte frumoase ai realizat!! Felicitari :).
    Imi place mult ce culoare de lalele ai ales ca sa le insoteasca.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-au părut interesante și oentru ca sunt lalele bătute.

      Ștergere
  2. La Multi Ani, plini de sanatate in primul rand si apoi de proiecte inspirate!
    O sa fiu atenta daca mai vad o sfoara astfel colorata. E perfecta pentru multe idei.
    Pupici si weekend placut!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca e și în capitala magazinul Cocoș, dar nu știu cât de aproape de tine. Doar la ei am găsit.

      Ștergere
  3. Vin si eu mai tarziu cu urarea: O primavara frumoasa sa ai! Plina de culoare si de zambete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu e prea târziu pentru o urare. La mulți ani!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!