vineri, 1 martie 2024

Vine, vine mărțișorul!

 De fapt la ora la care încep să scriu se prea poate spune că deja ziua a trecut. Așa că sper că ați avut o zi frumoasă de primăvară, o zi însorită, plină de bucurie și mărțișoare.

La mine, primul mărțișor a sosit ieri prin poștă și a venit de departe, pare să fi călătorit și peste hotare. Mulțumesc mult Mihaela că te-ai găndit și la mine în vacanța ta. Cred că Coloseumul este cel ce mi-aș fi dorit să văd cel mai mult în Italia, așa că m-ai nimerit la fix cu felicitarea. Mărțișorul absolut superb și-a găsit imediat locul potrivit, pe el l-am ales să-l port alături de mărțișorul făcut de mine. Chiar mi se pare că se potrivesc bine împreună.

Profit de ocazie să vă arăt și mărțișoarele mele finalizate. Nu am avut cartoane pentru brățări și nici plicuri transparente, așa că am improvizat din ceea ce am avut. Am tăiat carton la dimensiunea plicului, i-am rotunjit colțurile cu perforator special, două colțuri le-am decorat cu stampile, iar două le-am perforat pentru a monta brățărelele. 

Și chiar dacă eu prefer în continuare mărțișorul purtat în piept, fetele m-au informat că se cam schimbă trendul, acum se poartă brățările, dovadă că și ele au primit mai mult brățări azi:



Aproape la final de zi, când s-au regăsit donișoarele, mi-au făcut și o surpriză frumoasă. de lumânare știam că întâmplătăr o cumpărase cea mare când eram împreună și mă rugase să „uit” că am văzut-o, dar chiar am crezut că e pentru 8 martie. Lalele în schimb au fost o surpriză frumoasă, au fost alese de cea mică azi când a venit de la școală.



Vă doresc tuturor o primăvară frumoasă, plină de surprize plăcute așa cum am primit eu azi.

PS: au început „babele”. Voi v-ați ales-o pe a voastră?


6 comentarii:

  1. Minunate surprizele si creatiile!
    O primavara frumoasa si inspirata la voi, draga Niko!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!!!!
    Am primit si eu martisor doar ca inca nu a ajuns la mine. A intervenit ceva si sper ca totusi maine sa se rezolve :D. E absolut superb si ma intreb ce e piticutul de langa el? Un con?:D

    Bratarile au iesit superb. Si eu tot bratara am facut anul acesta :D. Pur si simplu imi era dor!
    Uite ce frumos arata - si suportul ti-a iesit foarte bine. Minunat!!
    Si surpriza a fost pe masura :D
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un con, pare de pin, un con care incă mai era verde, necopt.

      Ștergere
  3. O primăvară frumoasă să ai,Niko!Cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!