duminică, 17 martie 2024

Pine forest card - Beccy's challenge (3/24) - TC24(03-01)

 My choice for the March Challenge on Beccy's place was a kind of monochrome card, if you do not mind the coffee that I used to color the paper.

Because for my challenge where I used a page from an old math textbook, I also wanted to try this technique here too. 

I have printed the pine forest free digital stamp on one of those pages, and I decided to paint it with coffee, aiming for an aged paper. Then, with the use of a metal tool, I ripped around the edges and left it to dry overnight.

The next day, I glued the page on A frame black cardboard base. 


Pentru provocarea dela Beccy, am folosit aceeași culegere de matamatică pe care am sascrificat-o pentru felicitările de la Transformările Creative. Am printat pe o pagină una din imaginile oferite de Beccy, o pădure de pini, apoi am colorat-o folosind cafea. Cu o unealta metalică, am rupt marginile pentru a-i da un aspect de învechire. Apoi am lipit-o pe un carton negru.

10 comentarii:

  1. Inca nu am folosit aceasta imagine, insa imi placuse mult. Arata chiar deosebit asa cum ai
    taiat-o. Felicitari pentru idee, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pe aceasta am avut-o inițial în plan, aveam una cu niște păsări achiziționată cu creditul de la premiul din noiembrie, dar nu a ieșit prea bine la tipar. Am încercat mai multe variante de genul din cele freebie, dar doar aceasta mi-a plăcut vizual. Apoi nu prea mi-a mai lăsat loc de altă joacă, aveam impresia că se va încărca felicitarea inutil dacă mai adaug chiar si un mesaj text.

      Ștergere
  2. Imaginea aleasa este superba. Se potriveste perfect si cu fundalul - nu stiu de ce, dar cumva matematica te duce cu gandul la padure. Cel putin, pe mine...
    Efectul obtinut cu ajutorul cafelei este deosebit si baza ai ales-o foarte bine.
    felicitari pentru felicitare. Este minunata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am avut acest sentiment, de uniune între cartea de mate si pădure.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  3. Foarte reusita felicitarea ta! Interesante combinatii! Ai obtinut un efect deosebit!

    Un start bun in noua saptamana 🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Deodebită felicitare! Imi place rezultatul final! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. I love the effect of the torn edges and coffee stain Niko, the paper definitely looks old. Your card now has a wonderful antique-look. Great idea to use the pages from an old text book, that's a fantastic way to recycle!
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!