sâmbătă, 16 martie 2024

Felicitare cu flori din pagini de carte - TC24 (03-01)


 Pentru felicitarea numărului pi de joi, pregătisem inițial din aceleași pagini din culegere și flori decupate cu perforatoarele. Folosite simple nu făceau constrast cu pagina de culegere folosită, așa că le-am colorat cu o trusă de farduri învechită. Aceleași cu care am colorat și paginile folosite la celelalte felicitări cu „pi”. 

Numai că și colorate, aceste flori s-au dovedit a fi prea mari pentru felicitarea cu „pi” și cum muncisem deja la ele, s-au adunat singure într-o coroniță pe o altă felicitare. Tot din paginile cărții am decupat frunzulițe mici, le-am colorat cu fardurile verzi și pe care le-am lipit într-un rând dezorganizat la baza felicitării.

Și pentru că respectă regulile transformărilor creative, voi înscrie și această felicitare în galeria transformărilor.






8 comentarii:

  1. Doar la tine am auzit de utilizare fardurilor pentru colorare. Cred ca am si eu un perforator asemanator, doar ca are sase petale. Nu te-a tentat sa colorezi prin colturi? Eu nu m-as fi putut abtine...
    Frumos ansamblul creat. Felicitari, Niko!❤️😘


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prin colturile felicitării? Sau a petalelor? La felicitare nu, nu m-a tentat deloc. La flori as fi vrut eu ceva, dar nu am. Am tot văzut prin filmuletele de la americance cred, că fac felicitări folosind o pudră pe care o aplică pe colțuri cu un fel de pensulă cu burete. Ce au ele pare o tusieră, dar tusierele mele sunt umede și se udă foaia (am incercat). Singurul lucru pe care l-am avut să semene au fost fardurile. As putea incerca cu acuarele, dar ar fi trebuit să le las să se usuce și nu aveam timp să stau după uscarea lor. Am făcut ceva cu cafea, dar am inmuiat bine hărtia in cafea si am lăsat-o apoi minim 12 ore să se usuce. Abia azi am terminat felicitarea aia ( o voi posta maine că acum încerc să termin articolul inceput dimineata despre grădină).
      Mulțumesc.

      Ștergere
    2. Ma gandeam la colturile felicitarii. Cu acrilice nediluate, cremoase.
      Cu ele fac efecte. Orice altceva ce presupune apa, pe negru nu cred ca ar merge.

      Ștergere
    3. Nuu, eu absolut deloc, nu le am cu chestia asta cu efecte pictate pe felicitări. Singura chestie de genul a fost să creez acele cartoane cu efcet marmorat folosind spuma de ras.

      Ștergere
  2. Este foarte reușită felicitarea, dar florile sunt in relief? Și ce perforator cu model mare ai!
    Și eu păstrez o trusă veche de farduri in acest scop, dar încă nu le-am folosit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt in relief că nu le-am lipit pe toata suprafata lor. Când le-am lipit pe cele mai mic în centrul lor, am apăsat cu o unealtă cu cap rotund și s-a creat un fel de embosare care a făcut petalele să se ridice putin. Florilele albastre sunt lipite pe toata suprafata lor.
      Da, am văzut la doamnele care fac păuși că folosesc fardurile pentru a colora fețele, așa că am păstrat-o si eu cu același scop.
      Și acum mi-a venit ideea : am vopsea de ouă galus care e pudră. Maine cred că voi incerca cu aia, poate merge coloratul ala cum am văzut eu in filmulețe.

      Ștergere
  3. Cat de frumos a iesit!!! Lasa-ma ca am avut trei sau patru cutiute mici cu fard sclipicios si le-am aruncat. Ma rog, nu eu. Dar ce rau imi pare si dupa cutiute si dupa materia prima irosita :)))))))))).
    Nici macar nu aveam ceva miros.. Pf!! Ce risipa.

    Ce frumos au iesit floricelele. Imi place cum ti-a iesit felicitarea :). Bune si culegerile de gen la ceva - uite ce idee! Super fain :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Am pus gând rău unei alte culegeri acum. Poate reușesc să fac un organizator ca al Suzanei.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!