marți, 2 mai 2023

Relaxarea pisicilor - Hidden shapes - Puzzle {10/2023}

 În postarea trecută despre puzzle-uri (Spiral Puzzle Nature) vă spuneam că am descoperit la firma Trefl serii diferite de puzzle-uri pe diverse teme. Azi vă arăt un puzzle din seria „Hidden Shapes”, o serie ce pare să aibă în interiorul puzzle-ului 10 forme ascunse. 

Puzzle-ul pe care mi l-am luat din această serie se numește în traducere liberă „Relaxarea pisicilor”(Cat relaxetion - în engleză). Am asamblat acest puzzle pe durata a două zile, undeva spre finalul lunii.

Detalii despre puzzle :

  •  dreptunghiular, de dimensiuni 68x48 cm 
  • 1011 piese. Numărul de piese diferă de la un puzzle la altul, probabil în funcție de formele ascunse. De exemplu, varianta cu cățeluși are 1043 piese.
  • Pe cutie nu ni se arată decât o singură formă ascunsă, aceea a unui cap de pisică, dar nu ni se specifică nimic despre celelalte forme, doar numărul lor (10 în total). 



Am început ca de obicei cu separarea pieselor de margine, dar din cauza acelor forme ascunse, multe având și ele margini drepte, rezultaseră mult prea multe piese ca să pot face mai întai marginea puzzle-ului.


Am renunțat mai repede decât la puzzle-ul anterior să mă mai chinui cu marginea și am început să asamblez după forme și culori. Prima încercare, cea a prosopului de plajă în dungi, și ea s-a soldat cu eșec. Prea multe bucăți de prosop în diferite zone.


Am trecut apoi la paginile cărții, mai ușăr de așezat piesele datorită dungilor. Fericire mare la prima potrivire, mai ales că deja dădusem peste o formă ascunsă.


Am continuat cu coperta cărții, apui sticla cu loțiune de plajă


Și am continuat adaugând și îmbinând piesele după culoare. Deja începusem să intuiesc prima formă ascunsă ce se dezvăluia:


A doua formă ascunsă m-a luat cumva prin surpindere, nu mă așteptam la ea și pusesem o piesă greșit crezând că va fi un cerc:



 


Puteți găsi toate cele forme ascunse?


Dacă nu, iată-le pe rând:
Înghețată pe băț


cochilie de melc


inima buclucașă


scoică


pisică


cap de pisică


pahar


rățușca de cauciuc


nor


castel de nisip


Abia astept să îmi mai pot lua și alte puzzle-uri din această serie. Bine-nțeles, și acesta a fost achizitionat, de pe același site, Ozone.ro.


 Postare pentru Clubul de puzzle


8 comentarii:

  1. wow, ce detalii simpatice are puzzle-ul tau! Tare dragalas ♥♥♥ Inimioare, ratuste, scoici... foarte wow taiat! Iar tabloul este...un wow³!!! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut mult să descopăr aceste forme ascunse.

      Ștergere
  2. Ahhhhhh deci asta era!! Credeam initial ca e vorba de 10 piese cu forme speciale. Foarte tare! :D
    Ma bucur ca le-ai fotografiat si separat, asa se vad si mai bine.
    Ce de idei interesante au! Sunt curioasa cum e cel cu catei :))). Am si eu cateva puzzle-uri in wishlist pe Ozone. Nu am mai apucat sa ma mai uit de ceva vreme ... :)))
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am crezut că vor fi toate la fel. Pe cel cu cătei abia astept să-l pot cumpăra.

      Ștergere
  3. Plin de culoare și foarte vesel și pe deasupra foarte interesant!
    Nu am făcut niciodată un puzzle cu forme speciale.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am devenit fan al acestor puzzle-uri cu forme speciale. Am mai văzut eu unele superbe sub formă de frunze, dar ....mai ne uităm putin și pe la buget.

      Ștergere
  4. Ce scumpe sunt! Chiar delicioase. Cred ca fetele au fost incantate sa participe si ele la aranjatul pieselor! Ma uitasem pe site-ul Ozone si am vazut ceva interesant!
    Ochelarii pe pisica arata genial...
    Pupici si spor la tot, draga Niko!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pitica mea a avut niște ochelari ca aceea. A fost super incântată de ei.
      Am văzut si eu foliile, dar nu stiu cum sunt, nu m-am încumetat să cumpăr.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!