marți, 23 mai 2023

Fructe și legume - Puzzle rotund {13/2023}

Un alt tip de puzzle pe care l-am încercat pentru prima dată luna aceasta este puzzle-ul rotund. Am luat două, tot la ofertă de pe Ozone.ro. 

Primul încercat m-a încântată foarte tare de calitatea lui (nu este primul de la această firmă pe care îl fac). 

Detalii puzzle:

Titlu: Fructe și legume

Marca: Ravensburger

Serie: Circle of colors

Formă: rotund

Dimensiuni: 52 cm în diametru

Nr. de piese: 500

Mențiuni: conține un poster cu imaginea puzzle-ului

Autor imagine : Sonia Cavallini


Despre rezolvarea lui: - timp de lucru , aproximativ o jumătate de zi.

Nu citisem pe cutie că are poster inclus. Când l-am descoperit am crezut că e o diagramă pentru orientare:

 

Piesele colorate clar, cu potrivire unică, forme ușor neregulate datorită cercurilor pe care trebuie așezate. Centrul mi s-a părut interesant ca formă.

 

Cel mai ușor mi s-a părut abordarea clasică , mai întăi marginea apoi din exterios spre interior în funcție de culori:

 


 Postare pentru Clubul de puzzle


Un comentariu:

  1. Este unul dintre puzzle-urile rotunde care mi-a placut mult (cred ca l-am zarit si pe celalalt care imi placea...in reader - va trebui sa ma uit sa vad daca chiar asa este).
    Chiar eram curioasa cum arata - foarte fain. si cromatica.. si are si poster!! Super tare!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!