miercuri, 10 mai 2023

Coșuleț pentru ouă - Transformări creative aprilie (2)

 Anul acesta ne-am propus să reducem din poluarea pe care o creăm zi de zi, reciclând cât mai mult posibil și folosind în creațiile noastre materiale reciclabile. Astfel a luat naștere calendarul recreativ din 2023, Transformări creative. În fiecare lună vom lucra cu un material ce se poate recicla.

Luna aprilie are ca obiectiv transformarea cofrajelor de ouă, ce și-au îndeplinit scopul inițial, în obiecte decorative sau cu scop practic.

Pentru a doua săptămână a lunii aprilie, tema impusă a fost crearea unui obiect cu specific pascal. Am ales să fac un coșuleț pentru ouă, cel mai simplu coșuleș posibil. Dintr-un cofraj am tăiat porțiunea corespunzătoare a patru ouă, i-am atașat o toartă formată dintr-un mâner de la o pungă de cadou, și l-am îmbrăcat în hârtie creponată franjurată.


 

 

 


10 comentarii:

  1. Îmi place cum ai pus mânerul pe diagonală! Simplu simplu, dar drăguț!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce set de postari dragalase! Imi place ideea. In fiecare an ma tot gandesc la cosulete cand oferim coloratele. Asa ceva este si practic si simpatic. Felicitari pentru idee, Niko. O zi frumoasa.❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mai dau o idee pentru oferirea coloratelor. Mereu zic ă o fac, dar mi-aduc aminte prea tarziu. Să faci coșulețe din cutii de lapte sau de suc(tetrapak) în care să pui grâu la încolțit. Iar coloratele să le așezi ăn stratul de „iarbă”.
      Multumesc.
      O zi frumoasă și ție!

      Ștergere
    2. Asta e si mai fain! Doar ca trebuie pregatita din timp, sa creasca graul. Oare cu
      seminte de iarba nu o fi mai rapid?

      Ștergere
    3. Din câte stiam grâul germineazaă mai repede, de asta mă si gândesc mereu la grâu, dar mereu uit să-l pun din timp la incolțit. Cred că trebuie pis cam cu o luna inainte.

      Ștergere
  3. Ce fain a iesit!! Cofraje mari nu am mai avut - cred ca au un potential foarte mare pentru proiecte :D
    Imi place cum ai imbracat cosuletul (ca si cand ar sta in iarba. Foarte tare.
    Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai mult cofraje mari, că așa cumpăr ouă. Și se adună căte două cofraje la fiecare 30 de ouă. Am străns iar un set mărișor să-l duc mamei.
      Mulțumesc.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!