duminică, 21 mai 2023

Semiluna îmbunatățită

  
Perioada asta am primit multe ouă de casă de la mama și de la alte rude, prin urmare, am căutat diverse metode de a le consuma cât sunt încă proaspete. Una din metodele folosite este aceea de a face prăjituri la care să folosim ouă mai multe, printre care se numără și semiluna , a cărei rețetă am scris-o  pe blog de curând.
Cum eu am ieșit de mult la pensie la acest capitol, funcția fiind preluată de fete, fiecare după cum are chef și dorește, eu nu prea mai stau pe la bucătărie când se pregătesc prăjiturile acestea. Prin urmare, fetele sunt libere să experimenteze ce vor.
Azi le-am cerut doar o prăjitură pentru cafea și am fost servită cu o semilună îmbunătățită cu topping de ciocolată. A fost delicioasă, parcă mai plăcută, senzația de dulce fiind cumva mai slabă față de rețeta clasică.

Pe lângă ingredientele din rețeta postată, domișoara a adăugat 50 ml topping de ciocolată.






6 comentarii:

  1. Harnicutele!
    Cum au ele grija de mamica lor!
    E musai sa imi iau avant sa incerc si eu reteta!
    😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevăr, două hărnicuțe...când vor ele.
      😋😘

      Ștergere
  2. Si mie imi place sa fac mici experimente. Azi am incercat un aluat in care am inlocuit faina intermediara cu una de secara. A iesit un aluat foarte placut... :). Mami a zis ca sunt de departe cele mai bune grisine.. efectiv se topesc ...:D
    Imi place asadar sa vad tot felul de inovatii!Felicitari domnisoarei pentru initiativa. uite asa... apar noi retete delicioase :D si aflam cum ar fi daca.. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu-mi place să experimentez chiar așa mult. O mai fac, dar după ce vizionez multe filmulețe pe tema respectivă.

      Ștergere
  3. Foarte bine arata! Multumim si de reteta.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!