vineri, 5 mai 2023

Câini în fața ușii - Puzzle {11/2023}

 Spre bucuria mea, în cutia cu ultima comandă de pe Ozone, am găsit și puzzle-ul mult dorit, cel din seria Hidden Shapes, cu cățeluși. Crezusem că nu l-am adăugat în comandă, dar se pare că mintea mea l-a confundat cu altul ce nu se afla atunci la reducere. Prin urmare, n-am rezistat tentației și l-am început ieri dimineață, deși inițial următorul în planul meu de rezolvare de puzzle-uri era unul rotund.

Întâmplarea face că ieri după-amiază am intrat în Jumbo căutând niște articole de birotică și bine-nțeles eu nu pot intra în acest magazin fără să trec pe la raionul de puzzle-uri. El a fost mult timp singurul meu furnizor de puzzle-uri marca Trefl la prețuri accesibile. Chiar nu mai reînnoiseră modelel aduse de multișor. Și ghici ce am găsit eu la raft? Fix acest  puzzle cu cățelusi. Plus cel spirală de care am vorbit aici. Plus încă două cu niște peisaje minunate, pe care nu le am încă, dar momentan am fost cuminte și nu le-am luat. Aşadar, dacă aveți drum pe la acest magazin, treceți și pe la raionul de puzzle-uri. Plus că sunt mai ieftine chiar și decât reducerile de pe site-ul Ozone.

Detalii puzzle : Marca Trefle, seria Hidden shapes, Câini în fața ușii ( traducerea Ozone), în engleză Dog pranks, dimensiuni 68x48 cm, 1043 piese


De data aceasta nici n-am mai încercat să separ piesele de margine, nici pe culori nu le-am mai sortat. Le-am pus în cutii să le văd pe toate și-mi alegeam din fiecare cutie culorile pe care le doream. 




Formele ascunse au început să apară aproape de la primele piese asamblate. Sincer mi s-a părut că acest puzzle are mult mai multe piese atipice decât cel cu pisici

  

Ieri am tot făcut poze pe parcursul asamblării, dar azi abia așteptam să ajung acasă să-l termin, iar telefonul și pozele au fost „uitate”. 

 

Abia terminat la 10 în această seară, iar pozele nu ies prea bine la lumina becului, dar lăsând la o parte reflexiile de lumină, ghiciți care sunt formele ascunse din acest puzzle?


În detaliu pe fiecare, le prezint mai jos:

Cap de cățel

Cățel şezând

Inimă

Cap de cățel

Căsuță ( sau o fi cușcă?)

Fluture

Floare cu 5 petale

Un os

Bolul cu mâncare/apă

Şi jucăria lor preferată, mingea.


 Postare pentru Clubul de puzzle


10 comentarii:

  1. draguta tema puzzle-ului ☺ am marit sa vad, este cumva si un foxterrier pe acolo? dar nu, nu am vazut... Insa mutritele cateilor din tablou sunt foarte simpatice!
    Wow si câta munca! Felicitari!
    Un weekend minunat iti doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foxterier e Leo, nu-i așa? Nu mă pricep la rase de câini și recunosc că am căutat întai și parcă îl vedeam pe Leo în acele poze. În puzzle nu pare să fie și un astfel de câine.

      Ștergere
  2. Genial puzzle! Imaginea (cu sau fara forme ascunse) e un deliciu! ❤
    Dintre formele ascunse (pe care le-am zarit) am identificat osul, floarea, fluturele si mingea (i-am zis cerc) 😊 Vasul, cap de catel si catel sezand nu am reusit sa identific, dar le-am zarit. 😊
    Nu ma mir absolut deloc ca ai fost nerabdatoare sa-l finalizezi! 😊
    Magazinul Jumbo de aici e tare departe de unde locuim - si deloc "in calea" mea. Poate ca... e mai bine asa! 😂
    Weekend frumos! Si spor la gradinarit (si la ce mai vrei) 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer și eu am început să îmi fac traseul astfel încât să ocolesc Jumbo. Portofelul meu este foarte fericit de acest demers. Din păcate am descoperit comenzile online.

      Ștergere
  3. Ce familie canina de exceptie. Minunat acest puzzle. Si vorba Dianei. Nu stiu cum ar fi sa am asa ceva prin apropiere...
    Un final de saptamana vesel si cu spor, draga Niko!
    Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt absolut mnunați dacă sunt în poză doar. Am deja 2 de talie mare și recunosc, orcât de frumoți și drăguți ar fi, mai mulți chiar nu aș mai ține. Nu aș avea nici timpul necesar lor și nici financiar nu ar fi comod.

      Ștergere
  4. Ce mult imi place acest puzzle, mai ales că este cu cătei...si formele ascunse sunt interesante si te fac să nu-l lasi pana nu-l termini.
    Jumbo e foarte departe de mine...dar am planificat o iesire cu prietena mea într-un weekend când nu avem prea multe de făcut, și poate voi găsi si eu un puzzle cu forme ascunse pe placul meu.
    Sa ai o zi minunanta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce dragut eeeee!! (nu vreau sa fiu partinitoare, sa nu se supere blanosii, ca nu fac discriminari, dar parca e mai reusit decat celalalt .. haha).
    Foarte interesant conceptul acesta. Iti multumesc pentru toate detaliile.
    Puuuup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că pare mai frumos pentru că sunt mai credibili. Ar putea exista în realitate o astfel de familie de căței. Dar la pisici...pe plajă...nu prea.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!