miercuri, 10 mai 2023

Coronițe cu flori - Transformări creative aprilie (4)

 Anul acesta ne-am propus să reducem din poluarea pe care o creăm zi de zi, reciclând cât mai mult posibil și folosind în creațiile noastre materiale reciclabile. Astfel a luat naștere calendarul recreativ din 2023, Transformări creative. În fiecare lună vom lucra cu un material ce se poate recicla.

Luna aprilie are ca obiectiv transformarea cofrajelor de ouă, ce și-au îndeplinit scopul inițial, în obiecte decorative sau cu scop practic.

A treia temă impusă a lunii aprilie a fost realizarea de flori din cofraje și de la început îmi propusesem să fac pentru această temă coronițe cu flori. Nu știu ce am gândit la momentul în care am început să fac proiectele lunii aprilie, le-am început cam pe toate în același timp, și ziceam că fac aia și aia și aia și ...le-am zăpăcit până n-am mai făcut nimic.

Pentru că la tema a treia am prezentat Trandafirii, voi înscrie la ultima temă "Fii creativ!" aceste coronițe cu flori din cofraje.

Și aici stau prost la capitolul poze din timpul lucrului, mai precis de la realizarea floricelelor. Am făcut flori cu 8 petale, pe care le-am pictat cu acuarele, tempera ori acrilice, pe ambele părți. Nu prea am ținut cont de culori, s-a pictat cu ce ne-a plăcut în acel moment( m-au ajutat fetele la pictat).

Baza coronițelor am făcut-o din carton, moment în care am putut testa instrumentul de tăiat cercuri (discuri) achiziționat de curând de la Lidl.


 

Coronițele au fost îmbrăcate în hârtie creponată verde:


Am aranjat florile pe culori. Curios cum s-au potrivit la fix ca număr, de parcă le-am proiectat special. În mijlocul lor am lipit pom-pom colorate:



6 comentarii:

  1. Am rămas 😲 la instrumentul de tăiat cercuri. Când l-ai luat, oare am șanse să mai găsesc? Așa mă chinui cu cercurile...
    Coronițele sunt foarte vesele și numai bune să anunțe primăvara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil sa mai fie. L-am luat acum vreo 2 săptămâni. Dar duminica în Lidl am văzut ca mai avea unul. Poate găsești.
      Mulțumesc

      Ștergere
  2. Ce coronita frumoasa! Si florile atarnand amplifica efectul.
    Esti plina de idei noi. Am mai pastrat si eu cateva resturi de
    cofraje sa mai fac floricele.
    Felicitari pentru noul ornament. Pup. 💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana. Parcă și mie îmi vine acum să lucrez tot cu cofrajele, deși am trecut deja de multișor la altă temă. Așa am pățit și luna trecută când eu încă mai reciclam cutii metalice, asta fiind și unul din motivele pentru care am întărziat cu lucrările din aprilie.

      Ștergere
  3. Foarte tare! Si eu am vrut coronita - dar nu am avut suficient material (dar daca fac rost de un cofraj mare.... :D). Ma bucur ca ai facut coronita - imi doream macar sa vad una !!
    Si... ma bucur sa vad aparatul la treaba - wow, deci taie si carton. Asta e super!! Mi -a luat si mie Tati unul :D. Dar nu am apucat inca sa ii acord atentie.
    Foarte tare ideea de a oferi hartie creponata ca sa imbraci cercurile :).
    Super coronitele!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti face coronita la florile de mai. A, scuze, ai făcut deja florile. Dar poti face la tema Fii creativ, cu altfel de flori, ceva în genul celor făcute de Suzana.
      Cartonul nu-l taie perfect dacă e gros, cum e cel de la ambalaje, dar măcar taie o parte si apoi cu cuterul am toiat si partea a doua.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!