joi, 31 august 2023

Scai și reflexiile sale - Reflexii în oglindă(27)

 După experitența de săptămâna trecută cu domnișoara Scai, am ajuns acum să cred că instinctiv o verificăm cât de des e posibil și s-o ținem mai mult în aproprierea noastră. Ea și-a revenit la programul obișnuit fix de a doua zi, noi se pare că nu, prin urmare o tot luăm cu noi în casă. Și domnișoara s-a învățat deja. Ne așteaptă la ușă și chiar încearcă să se urce cumva să deschidă clanța. A contribuit la asta și faptul că am început s-o hrănim cu hrana ei specială doar în casă, ceilalți doi motani deveniseră foarte încântați de hrana junior mai bogată în proteine și ronțăiau tot ce prindeau pe afară. Consecința a fost că Porto zici că se progătește de Crăciun. A ajuns la cifra rotundă de 5 kg, mult prea mult pentru el. Sper să își revină curând ținând cont că i-am interzis accesul la mâncare „bună” cum o consideră el.

În aceste condiții nu e de mirare că Scai e vedeta casei și cam face ce vrea ea prin casă. Iar domnișoara profită la maxim: răcoare, hrană, jucării (orice ghemotoc de hârtie - nici nu vreau să mă gândesc câte a îndesat sub mobilă). Partea cea mai bună - îmi oferă material pentru blog, de data asta reflexii în tableta mea. Tare simpatică cum își urmărea reflexia.

Și pentru că știa ea că azi e zi de reflexii, s-a admirat curioasă și în vitrina. Asta printre pauzele de somn și leneaveală din cauza căldurii.



Bonus, Scai cea jucăușă. A cucerit canapeaua, abia așteaptă să te ridici să îți ocupe locul, unde se delectează cu drag fie cu un somn, fie cu o urmărire a cozii proprii. Coada ei a devenit cred că noua jucărie preferată. Cea mai bună că o are mereu cu ea și nu o mai pierde pe sub mobila mea.




Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


8 comentarii:

  1. Cat este de scumpa 🥰😍💕 ceta dragalasenie! Ce ma bucur pentru tine si pentru ea 🤗
    Imi amintesc d vremurile cand aveam si eu pisicuta Figaro 😅 ce tumbe facea si cum sarea ca un tauras cand se descoperea in oglinda! (Acum... am aleegie 😔)
    Ce casa animata si vesela!
    Un start bun in weekend 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că ai dezvoltat alergie la pisicuțe. Bine că măcar nu s-a aextins la toate animalele cu blăniță. Așa te poți bucura în voie de leo. Sunt sigură că are și el momentele lui speciale de-ți topește sufletul.

      Ștergere
  2. Ce-mi plac pisicutele cand isi urmaresc coada. Sunt fascinante cum se rasucesc si
    incearca sa o prinda!
    Multumesc pentru zambete, draga Niko!
    Un weekend de septembrie vesel! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ce necăjite par că se lasă prinsă greu coada aia. A fost fascinant s-o văd prima dată când a descoperit că er și coadă.

      Ștergere
  3. Micuta si dragalasa Scai multiplicata! 😃 E un ghemotoc de care greu te saturi sa-l smotocesti sa-l urmaresti! ❤ In colajul 2, in fotografia mare, pare ca urmareste un film, iar in prima poza de jos (acelasi colaj) are o pozitie de... exceptie! 😊 E clar ca se simte in siguranta acolo - e super-relaxata!
    Sunt mortali pisoii (si) cand isi descopera coada! 😃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deși în poza respectivă se privea pe ea, televizorul fiind deasupra, am zărit-o mai tarziu chiar urmărint imaginile pe ecran. Pe covor doarme când este foarte cald. Altfel, a început să prefere canapeaua.

      Ștergere
  4. Ce mare a crescut Scai... s-a dus bebeluseala.. cat de curand va deveni o domnisoara in adevaratul sens al cuvantului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O domnișoară răsfățată. A învățat să ceară ce vrea când vrea. Încă e mică comparativ cu motanii, dar așa îi stă bine unei pisicuțe, nu?

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!