marți, 1 august 2023

Cosmos - Puzzle {17/2023}

 Acum două zile realizam cu surprindere că se termină luna iulie și eu nu mi-am făcut norma minimă de puzzle-uri cum mi-am propus la începutul acestui an. Încă am o gamă foarte variată de puzzle-uri noi din care să aleg ce să rezolv, dar cumva luna asta a trecut ... prea repede. Și totuşi, în afară de concediu, parcă nu simt că am făcut prea multe.
Domnișoara mea cea mică a făcut o pasiune pentru Sistemul solar încă din clasele primare când i-a fost predat prima dată. Am construit împreună la acea vreme și un joc în care să pui planetele în ordine și chiar și o carte despre ele. Cred că le păstrează și acum în cutia ei cu amintiri dragi. Cu asemenea pasiune era imposibil să nu fie atrasă de puzzle-ul cu planetele pe care l-a primit de la Moș Crăciun. Singura ei problemă e că nu îi place de fapt să rezolve puzzle-uri, mai ales dacă sunt așa mari. Deși inițial l-a păstrat să-l facă ea, acum mi l-a cedat mie ca să i-l fac și să-l pună pe perete în camera ei.





Detalii puzzle:
Marca : Trefl
Nume : Cosmos/Univers
Artist : Adrian Chesterman
Nr piese: 1000






Cu acest puzzle am încercat o nouă metodă de rezolvare. Nu am mai separat piesele pe culori, ci le-am întins pe cartoane separate, selectând inițial doar marginile. După rezolvarea marginilor luam de pe cartoane pisele ce credeam că se potrivesc în zona în care doream să lucrez. Practic, tot un fel de sortare era, dar fără a mai avea stresul că nu găsesc piesa că am pus-o într-o altă cutie. Parcă a fost totuși mai relaxant să lucrez asa.


 

Am avut până și un mic ajutor la realizarea marginilor:

 


 

Și un ajutor ceva mai mare ca să reușesc să-l termin ieri, că deja îmi fugeau ochii pe piesele ce mai rămăseseră de pus.



 Postare pentru Clubul de puzzle

6 comentarii:

  1. Ce interesant este!!
    Am si eu pe lista de dorinte unul (Sau aveam, nu stiu daca mai e in stoc) fosforescent. Ah si unul 3D micut...
    Cu siguranta va arata foarte fain in camera, pe perete :D.
    Am reusit si eu „performanta” sa misc ceva la categoria puzzle. Si chiar ma gandeam care va fi urmatorul.
    Ai dreptate - se scurge timpul acesta cu o repeziciune :O.
    Ajutorul mititel este de nadejde hihi :D
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmează sa-l lipesc, trebuia s-o fac azi dar am avut o stare ....neexplicabibă. Nu mi-a fost rău dar nici tocmai bine. De parcă m-a deochat cineva și mi-a luat tot avântul.

      Ștergere
    2. Si tu? Si eu la fel... ciudat ciudat. Si Buni tot asa a fost... Cine stie.
      Si eu voiam sa il fixez pe cel terminat ca sa am loc de desfasurare. Poate reusesc pana la sfarsitul saptamanii...
      Pupici si o zi faina... azi (ca e deja miercuri :) )

      Ștergere
    3. Posibil să fie luna plină. Azi a fost o luna perpect rotundă și roșie în amurg. Am înțeles că ne poate
      influența bine în această perioadă.
      Încă nu vreau să mă gandesc că e miercuri, nici nu știu ce să pun la MFC că m-ar tenta să fac articolul de acum. Cine știe măine câte se ivesc de rezolvat.

      Ștergere
  2. Puzzle-ul e minunat, insa scaiul mic cred ca era uluit de ceea ce vede. Oricum, zilele astea parca as fi tot dormit, ceea ce nu ma prea caracterizeaza.
    Numai bine, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, scaiul mic era nedumerit, se întreba cum să coboare. Se pare că nu prea îi plac înălțimile.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!