duminică, 20 august 2023

Legume la cuptor


În general noi suntem mari amatori de legume la cuptor, dar principala legumă folosită era cartoful. Cel mai adesea însoțit de morcov și dovlecel pe timpul verii. Dar cum acu eu am interdicție la primele două, am încercat o variantă fără ele.

Ingrediente: 

1 dovlecel
2 cepe
2-3 ardei gras sau capia
1 vânătă
4-5 roșii
sare, ulei

Mode de preparare:

Dovlecelul curățat de coajă și semințe, l-am dat pe răzătoarea mare și l-am pus într-o tavă ceramică unsă cu ulei. Peste el am pus ceapa tăiată solzișori, ardeiul tăiat julienne, vânăta tăiată felii și roșiile cubulețe sau felii. Am presărat sare pe deasupra și am băgat la cuptor la 180 grade pentru aproape o oră.



Am servit cu mujdei de usturoi făcut cu iaurt cremos în loc de ulei.


10 comentarii:

  1. Arată delicios! Mulțumim pentru rețetă!
    O noapte liniștită și o săptămână binecuvântată! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. arata ...foarte tentant... imi vine sa intind mâna in display ☺
    Sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa am pățit eu chiar acum cu îngheșata cu clătite a lui Rux.
      Mulțumim, Carmen!

      Ștergere
  3. Ei suntem chit... ca acum sunt si eu ca tine :)))). Bine ca nu ai avut si porumb :)))) Ca era prea de tot. (apropo, porumbul fiert pus boabe la congelator merge de minune de pus peste pizza , sau in ciorbe :D ca tot veni vorba de el - ca idee :D).
    O idee de preparare foarte faina. Foarte faina (legumele la cuptor sunt foarte bune - ah, mi-am amintit ceva, nu stiu daca ai incerca sau stii, pe la inceputul anilor 2000 (sfarsitul anilor 90) aparuse un aparat ciclojet - care mergea pe aer cald. Imi amintesc ca faceam la el frigarui si puneam ceapa si rosii si alte legume.. ce bune erau :O.

    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam porumb, dar nu am voie. Altfel aș fi pus. SUntem fani porumb pe pizza. Nici nu concepem să facem pizza fără porumb. Frigărui de legume face pe grătar.

      Ștergere
  4. Yammmm, ce bine arata. Sunt convinsa ca au fost delicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar au fost. Tocmai le-am terminat la prânz pe ultimele.

      Ștergere
  5. Chiar aseară mă gândeam că aș cumpăra o vânătă să o fac așa la cuptor cu alte legume. Arată foarte bine mâncarea ta! :)
    Eu mănânc mulți dovlecei vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EU nu eram cine știe ce fan dovlecei, dar vânata... numai salată de vinete aș mânca, de fapt cam asta a fost micul meu dejun în ultima săptămână.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!