vineri, 25 august 2023

Ce faceți cu cutiile de puzzle?

 Ne place să face puzzle-uri mai mici sau mai mari, cu cât mai multe cu atât mai bine, nu? Căutăm metode convenabile de înrămare, sau de lipit. În urma tuturor acestor activități, rămân inevitabil cutiile de puzzle. Voi ce faceți cu ele, după ce ați făcut puzzle-ul?

Îmi plac aceste cutii că sunt destul de rezistente, nu se întoaie/strică chiar așa ușor. Având aceleași dimensiuni pot fi și știvuite ușor. La început le-am folosit pentru a ține diverse chestii de craft. O parte din ele au ajus la birou, depozitez în ele facturi și diverse acte. Când teancul de cutii goale de puzzle a devenit cam mare, le-am scos afară, dar le-am găsit repede utilizare: le-am folosit pentru uscarea plantelor aromate și a plantelor medicinale.

Dar cel mai mult și mai mult le-am folosit pentru depozitarea acestora. Îmi place că în aceste cutii plantele își păstrează atât aromele cât și culoarea ( chiar dacă unori culoare și-o schimbă în timpul uscării). În poza de mai jos sunt niște frunze de busuioc.




Azi am fiert niște porumb dulce pentru fete și pentru că avea o mătase foarte fină, curată, m-am hotărât să o pun la uscat pentru ceai. Din cunoștințele mele, ceaiul de mătase de porumb este bun pentru o bună sănatate a sistemului urinar. Beau foarte rar ceai, dar adun în casă tot felul de plante medicinale și aromate. Am niște lădițe de carton în care le usuc între două straturi de hârtie de împachetat. Pentru mătasea de porumb colectată azi, am folosit o nouă cutie de puzzle.

  

Nu e tocmai o formă de reciclare, dar e o formă de reutilizare a lor. Nu m-am gândit niciodată până acum să încerc să le reciclez cumva. Am căutat ceva idei pe net, dar momentan nu am găsit decât idei de a reutiliza piesele de puzzle nu și cutiile. Voi ce ați face sau ce făcut cu aceste cutii?

6 comentarii:

  1. Eu nu am nici o cutie de puzzle 😃. Am unul neînceput, unul l-am dat, și cam atât. Dar clar nu aș arunca cutiile. Sunt frumoase și rezistente, as păstra diverse mărunțișuri in ele. Chestii de craft, cum zici și tu, vederi, fotografii din cele vechi și mici, papiote de ață. Poate o colecție de pixuri și stilouri vechi, care nu se mai folosesc, dar le păstrezi pentru că au ceva deosebit. Flori presate cu care vei face tablouri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee bună cu papiotele de ață. Nu m-am gândit la ele că am o cutie specială de cusut pentru ele. Felicitări gata făcute, felicitări în lucru, cartoane special tăiate, flori presate - da am de toate prin astfel de cutii

      Ștergere
  2. Eu am cateva cutii, dar inca nu de puzzle. In doua am pus gheme si ate. Stau foarte bine.
    Oricum, intr-o cutie mare pun la uscat macese, toamna. Dar chiar daca usuci in cutii, daca le pastrezi acolo trebuie sa le mai verici. Eu le pun in pungi de hartie in final.
    Ma intreb daca ai multe tuburi de culori. Ar putea fi organizate aliniat. Cred ca cel mai util sunt depozitari cu etichete a produselor de craft.
    Am si eu pe agenda utilizari viitoare. Daca am noutati semnificative, vei sti!
    Numai bine, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutiile în care usuc și cele în care depozitez sunt diferite. Nu aceleași. Cutiile în care usuc se deformează de la umiditatea din atmosferă când plouă (usuc afară într-un umbrar) sau umiditatea plantelor puse la urcat. Pungile de hărtie mi se par mai voluminoase decât cutiile astea.
      Mă uitam dimineată pe temele de luna viitoare de la Transformări creative, și avem ambalaje, printre care și cutii de carton. Ar merge acolo ceva făcut din cutie de puzzle. Idei chiar mi-ați dat.
      Numai bine, Suzana.

      Ștergere
  3. Le folosesc ca sa fac akte puzzle-uri :D. Haha.
    Stii cand sortez piesele. Intre timp stau unele in altele (Am de mai multe dimensiuni). Am unul ... sau doua, in care am pus ceva de craft... si ma gandesc pe viitor sa imi organizez din papusi sau proiecte in ele :D.

    Si eu strangeam matase de porumb.. si codite de cirese... :)) flori de tei, sau musetel. Acum beau ceai de galbenele... si momentan nu am productie proprie (Desi mi-ar placea pe viitor).

    pupici :*

    ps: am vazut toamna japoneza :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu le foloseam pentru sortarea pieselor din puzzle-urile noi, dar pentru asta foloseam cel mai mult cutii de plastic rămase de la ciuperci sau alte alimente. Ar fi o idee să faci din cutii un fel de „vitrină” pentru păpuși.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!